Låt oss bara chillnani...

Aaaaaah så skönt! Tog precis ett långt och varmt bad, det var riktigt chills asså. Mina trogna läsare vet redan hur jag göre, ha. Laptopen följer såklart alltid med till badrummet så att jag kan njuta av mina rnb låtar. Den här gången tog jag också med mig min iPhone för att checka in läget på twitter, facebook och instagram. Sist men inte minst, ett iskallt glas sprite och jag måste säga att det satt riktigt fint haha. Nu är jag helt utvilad, snacka om att jag relaxade till max asså!

Lite massage nu skulle inte skada, du har mitt nr va? Hojta till aight... Jag fixar stämningen med lite Trey Songz, vilket låt är din favorit? Love Faces?.. Haha driver bara, det blir FIFA hela kvällen!

Kommentarer
» Anonym

Tjena Bryan. Undrar vart du laddar ner filmer och Jersey Shore.

Ta hand om dig kram

2011-10-16 // 10:46:33
» Anonym

Häftig tumme du har, vill också kunna böjja den så långt bak :D

2011-10-16 // 12:36:37
» Anonym

boken från nian snart :)

2011-10-16 // 20:40:00
» Zak

Lite massage nu skulle inte skada, du har mitt nr va? Hojta till aight... Jag fixar stämningen med lite Trey Songz, vilket låt är din favorit? Love Faces?.. Haha driver bara, det blir FIFA hela kvällen!

Hahah, en av anledningarna vrf jag älskar den här bloggen!! :D skönaste killen :p elr hur??

2011-10-16 // 22:44:02
» Dinah

Du borde bli modell

2011-10-17 // 12:56:25
URL: http://finadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback