Fifa hela natten lång

Klockan är halv 4 på natten men jag är fortfarande vaken. Softar i rummet och spelar FIFA.
Som ni ser på bilden har jag på mig mina beats och lyssnar på musik samtidigt som jag spelar.
Det är chill mode som gäller, just nu pumpar jag låten rock bottom med Pleasure P ft. Lil Wayne.

Jag har ingen aning hur länge jag tänker stanna uppe men jag är inte så värst trött nu i alla fall.
Hur som helst, tanken var inte att jag skulle skriva ett långt inlägg. Ville bara checka in en snabbis.
Ska fortsätta spela nu, om inte det blir en grov sovmorgon imorgon haha... Peace!

Kommentarer
» ..

DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SNYGG MÄNNISKA!!! JAG DÖÖÖÖÖR PÅ RIKTIGT ASSÅ

2011-10-28 // 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback