Fredagsmys!

Hello! Jag var uppe sent inatt och spelade fifa men ändå lyckades jag vakna tidigt på dagen idag.
Hur som helst så har jag inte gjort något speciellt om ni undrar det utan det har varit chills.

Jag hoppade precis ut ur duschen och ska byta om nu, senare på kvällen ska jag träffa en kompis.
Vi hade tänkt softa och se på idol tillsammans, nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys!
Eftersom jag inte kommer att vara hemma passar jag på att blogga lite grann nu...

Spanar in snart igen, kommer att bjuda er på en skön låt som ni kan mysa till så håll ett utkik ha.

Kommentarer
» Helen Carter'

Oye Bryan, kan du visa bild på dina snapnacks? :)

2011-10-28 // 17:46:12
URL: http://heloca.blogg.se/
» Will

chill inlägg! fortsätt så!

2011-10-28 // 22:11:12
» Alexis

Broshan, vill bara säga att jag alltid har hatat dig, helt sjukt jag vet inte vad det kan ha varit med endå följer jag din blogg. Och nu slog det mig, fan vilken grym kille du är och en jävla bra insperation, inte för mig, men för andra, som verkligen vill något med fotbollen. Fick höra att du kanske skulle till kalmar jag menar fyfan grattis broshan. Kommer t o m när du spelade i spånga, tänkte vilken lallare är det här men kolla vart du egentligen har kommit.

Keep it up bryan, jag håller tummarna för dig vart du än hamnar och är fullt medveten om att du kommer fixa de här. Sho!

2011-10-29 // 01:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback