Go'kväll

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare, hoppas allt är bra och att ni fått en grym start på veckan!
Själv har min dag varit chill, hade träning och körde med laget idag. Förra veckan var det mest rehab och styrkepass för mig eftersom jag hade ont i knät men idag kändes det bra. Vi kvalar till Superettan nu i helgen så det gäller att hinna bli så fit som möjligt, jag ser fram emot det som fan!

Jag blev intervjuad av fotbolltransfers igår angående Kalmar FFs intresse och ni kan läsa om det här.
Idag släpptes det även ut en till artikel om mig på samma sida som ni kan läsa om här.
Ingenting är klart ännu eftersom säsongen inte är slut, kvalen väntar men visst är det skönt att allt hårt arbete och träning som jag har lagt ner börjar löna sig på riktigt nu...
Jag menar jag fyller 20 om tre veckor, det är daags!

Förutom allt fotbollssnack har jag softat och tagit det lugnt som alltid. Ni vet själva hur man gör det, musik, chill, ingen stress ha. Under dagen fick jag ett samtal av en tjejkompis till mig, hon var fett nervös inför en jobbintervju så man kan säga att hon ringde mig för att hitta lugnet hehe. Gulligt!
Shit jag måste fan messa henne nu och kolla hur det gick, spanar in här senare.. Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Anonym

du är så jävla självkär, herregud

2011-10-25 // 20:04:30
» Gracia

Tach Bryan.Det där var inspirerande.:)

2011-10-26 // 20:49:13
» Annie Martinho

tack så mycket :D

du är en jävligt grym fotbolls spelare btw :D



2011-10-27 // 21:29:38
URL: http://anniemartinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback