I need a woman

Jag kom hem för ett tag sen, har varit och tränat. Nu sitter jag och spelar fifa under tiden jag väntar på att matchen mellan Tottenham och Arsenal ska börja. Jag kom på att jag aldrig bjöd er på en låt igår kväll före jag gick och la mig i sängen så jag gör det nu istället. Jag är ledsen om du satt och väntade på att jag skulle lägga upp en låt, jag glömde verkligen bort det helt och hållet hehe.

Här har ni i alla fall en riktig skön låt som jag diggar, har lyssnat på den om och om igen sen jag kom hem från träningen. Fett nice är den faktiskt, låten heter ju i need a woman och ibland kan man känna lite så att man vill vara i ett förhållande och bara ha en tjej... Klicka på play nu och njut!
I need a woman, I do... I really need a woman, it’s true!

Kommentarer
» Omari

OOUUF!! skööön låt!

2011-10-02 // 21:00:33
» Anonym

haha trodde först att de var i need a girl med p diddy, den är skiiit bra, sjukt gammal men du skulle säkert tycka om den sötnos :):)

2011-10-02 // 21:02:23
» Anonym

din musiksmak är fett keff, plus vrf taruu aldrig emot mina kommentarer äre nått personlig eler?

2011-10-03 // 20:00:15
» Dijana

Killen som kan musik :)

2011-10-03 // 22:22:55
URL: http://dijanas.myshowroom.se/
» Anonym

I can be your woman? (a)

2011-10-04 // 12:21:50
» mrs do it for bryan

baby i can be your woman for sure, ill treat you the way you should be treated and baby ill be everything you'll need, whenever you feel down you can count on me and ill brighten up your day just the way you brighten up my world



en dikt från mig till dig habibi

2011-10-04 // 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback