I'll Be Lovin' U Long Time

Wassup, allt cool eller? Jag har käkat, twittrat och checkat inboxen på facebook.
Nu hade jag tänkt spana in med ett snabbt inlägg för att sen lägga laptopen åt sidan och spela FIFA.
Jag har lirat som en galning på sistone, är helt inne i en mot en säsongen utan att överdriva haha.
Man börjar ju i division 10 och får kämpa sig uppåt genom att vinna matcher, det är fett nice!
För tillfället ligger jag i division fyra men jag ska försöka ta mig upp till trean nu hehe.

Före jag avslutar det här inlägget vill jag bjuda er på en riktigt skön låt som jag började dagen med!
I förrgår la jag upp en kärlekslåt av Mariah Carey som väcker många kärleksminnen till mig.
Idag är det en till kärlekslåt från henne fast den här blir man mer glad av, den är inte deppig.
Musikvideon är sexig, energisk, helt enkelt perfekt och underbar. Hon smilar hela tiden hehe.
Visst är det skönt att det också finns glada och positiva låtar som handlar om kärlek.

Lyssna bara på texten så kommer ni förstå vad jag menar, ett måste om du är lyckligt kär!

Kommentarer
» ..

DU ÄR OLAGLIGT SNYGG BARA SÅ DU VET

2011-10-25 // 17:01:45
» resumes

He is talanted singer. You can be sure in this after listenng his songs.

2011-10-27 // 14:11:05
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback