Måste vara stark nu.

Hejhej, Bryan hära. Ni vet att jag typ alltid brukar smila på mina bilder men den här gången pallar jag inte. Ni som följer mig på fan sidan och twitter vet anledningen varför...

Jag gjorde illa knäet på en träning förra veckan men jag hade ingen aning om att det var seriöst. Så i helgen när vi hade match spelade jag halvskadad kan man säga, det gjorde lite ont men jag bet ihop för jag ville spela. Jag tänkte att adrenalin kicken kommer att ta över och att smärtan kommer försvinna när kroppen är uppvärmd. Just då gjorde det inte så jätte ont, det klart det var lite irriterande men det funkade. Dagen efter, alltså i går i Söndags så hade jag ont som fan.
Mitt högra knä var svullet och jag kunde knappt böja på benet, det kan jag inte nu heller, det låser sig och knäcks ibland när jag går helt vanligt. Våran naprapat fixade en tid till mig hos en doktor i Odenplan imorse så jag var där idag, det kan visa sig vara en meniskskada sa han.

Det kan krävas en operation vilket innebär att jag inte kommer kunna träna på en månad och det suger verkligen. Vi röntgade knäet och doktorn skulle höra av sig till mig imorgon för att berätta vad som gäller. Det som gör saken ännu tråkigare är att vi spelar våran sista match i serien nu i helgen, som det ser ut nu kommer jag alltså inte kunna vara med. Jag vill ju spela, jag vill ju vara med och påverka men går det inte så går det inte, man måste tänka på kroppen och hälsan först.

Nu försöker jag inte att tänka på det men kvalar vi till Superettan så blir det nog Hammarby vi kommer att spela mot i slutet av den här månaden, självklart vill jag inte missa det. Jag menar 10.000 på läktaren i Söderstadion, det skulle kunna bli den största och viktigaste matchen jag någonsin spelat så här långt. Fan jag vet inte, jag hatar att använda ordet deprimerad men nu är jag fan det. Jag håller tummarna och hoppas på goda nyheter imorgon, han ska som sagt kolla på röntgen bilderna och det kan vara så att det inte krävs en operation. Tack till er alla som visat ert stöd på fan sidan och twitter, tack så jätte mycket!

It's not about how many times you get knocked down.
It's about how many times you get back up!

Kommentarer
» Fotboll

Come On Bryan! U dont deserve this!

2011-10-17 // 19:30:47
» Anonym

OHHH helvete fan vad tråkigt..... ifall du skulle missa matchen mot hammarby!!! :/ nooooo

2011-10-17 // 20:00:50
» andre

Kämpa Bryan. Jag har varit skadad i snart ett år, jag vet hur det känns.

2011-10-17 // 20:29:31
» Sabina

Bryan!

vi alla vet att du klarar detta, don't give up!



vi älskar dig! be strong!

2011-10-17 // 20:34:22
» AIK

Blir det kval så ska ni fan i mig visa gnagarhjärta på plan samt få ner jävlarna där dom egentligen ska vara. Tack på förhand.

2011-10-17 // 21:01:55
» Anonym

kommer du ihåg när du hade bråkade med kissie?

http://mulattobee.blogg.se/2009/july/mulattobee-vs-kissies.html hahah

2011-10-17 // 21:01:56
» Anonym

oh love, is there anythin i can do for you :/

2011-10-17 // 21:03:10
» sandra. s

Tråkig. Vet hur det känns när man har så mkt att ge, men då inte krppen hänger med. Men komihåg what dosn't kill you will only make you stronger.

Känn dig nere en dag eller 2, men under tiden du inte kan träna kommer du bli taggad som aldrig förr, och när du väl är ute på plan säger det bara "pang" SÅ HAR DU GJORT MÅL :D

kärlek, Sandra

2011-10-17 // 21:31:34
» Will

be till gud.

2011-10-17 // 21:40:34
» Amanda Looma

krya på dig bryan!

2011-10-17 // 21:45:54
URL: http://amandalooma.blogg.se/
» Egzon

kämpa på Bryan, du klarar det!

2011-10-17 // 22:05:33
» P

Krya på dig mannen!försök tänka positivt även om det är svårt.

2011-10-17 // 23:00:26
» D

tråkigt att höra, men sikta framåt. Rehaba ordentligt efter operationen, glöm inte att vila heller.

vet hur det känns, jag har blivit tvingad till att sluta spela fotboll pga utav kronisk sjukdom.

med optimism samt vilja kommer du snart vara tillbaks på planen!

Lycka till!

2011-10-17 // 23:26:30
» Julclaude

Krya på dig!

2011-10-17 // 23:59:07
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
» -E

Neeeej damp vad synd! :(

har själv varit skadad i över ett år, opererade mitt knä igår faktiskt. har man en meniskskada så svullnar knäpper och låser sig knät. Men det är lätt att operera och rehabiliteringen är inte så jobbig. Men det är bara att knipa ihop och va stark,

många säger att spelare kommer tillbaka och spelar på en bättre nivå efter sina skador, men inte för att man fått ett starkare knä. utan för att man blir en starkare person.



och det sista du ska göra är att bli ledsen&deppig över det, för allt händer med en mening. det är inte viktigt hur många matcher&träningar du missar, utan det viktiga är att du får ett friskt knä.

så käääämpa påå mannen, vi tror alla på dig! du klarar det <3

puss&kraaam.

2011-10-18 // 10:16:20
» hopp

hoppas allt blir bra ! krya på dig

2011-10-23 // 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback