Mitt stora feta syrianska bröllop

Före jag börjar skriva om vad jag tycker om programmet vill jag återigen bara tacka er alla för stödet, det gör fortfarande ont i knäet och jag tror ärligt talat det blir en operation nu i veckan.
Jag har fått många meddelanden skickat till min inbox på facebook, och inte minst massor med kommentarer på fan sidan. Stort tack verkligen, ni läsare finns alltid här för mig och det uppskattas!

Nu till mitt nya favoritprogram, mitt stora feta syrianska bröllop!
Jag fick ett meddelande av en syriansk kille på fb och han bad mig skriva om vad jag tycker om programmet här på bloggen, och det var precis vad jag hade tänkt göra. Kändes nästan som ett måste eftersom den hade premiär ikväll och alla i familjen diggade programmet.

Jag satt och kollade med morsan och min ena syrra, låt mig börja med att säga att syrianer verkar vara ett skönt folk, ett fint folk. Speciellt ni tjejer, vad vackra ni är hehe. Då syftar jag inte bara på sättet som ni tar hand om er själva och så utan era drag, ni har en fett nice look!

Jag var tvungen att skriva till min kompis Christian på facebook att han ska hooka upp mig med en syrian haha. Då svarade Alexander att familjen måste acceptera först, jag ba lägg några fina ord om mig bara så är det klart haha! Självklart skämt o sido men nu till alla hatare, eller folk som inte tycker om programmet. För det första varför ens sitta framför tvn och kolla, ärligt talat?

Jag fattar inte, jag skrev som status på facebook att mitt stora feta syrianska bröllop är nya favoritprogrammet och bara några minuter senare skrevs det negativa kommentarer som jag nu tänker radera. Håll sånt för er själva, jag läste det här förut kan det stämma in på dig kanske?
Hateful people don't hate you. They hate themselves but take it out on you.

Hur som helst, för att komma till punkt så ser jag fram emot nästa vecka. Juste, får inte glömma bort kebabsnubben, skit rolig är han hahah. Om inte jag, morsan och syrran dog av garv. Han är lätt roligare än al fadji, mer originell på nått sätt. Mussilini = Limosin hahah vilken kille!
Ha det bäst allihopa, nu ska jag avsluta kvällen med lite fifa.

Kommentarer
» Chris

Hahaha bästa programmet, va stark ditt knä kommer läka. Hoppas du blir klar till bajen matchen så att du får sänka ner dem till Divisionen

2011-10-17 // 22:59:01
» fem syrianer

HAHAHAHH kul att du diggar programmet!!

2011-10-17 // 23:24:34
URL: http://amicitas.blogg.se/
» "Hater"

Ärligt Bryan, du är på sätt och vis en "Offentlig" person nu och får ta lite kritik. Antar att när du skriver och lägger upp dina statusar och innlägg så förväntar du väl att människor ska svara? alla kan inte alltid ge det svaret man vill höra. Vill också säga att du måste lära dig och skilja på hatare och kritiker, programmet visade upp en fake fasad, hollywood wannabes, de syrianer jag känner bor i lägenheter.



Bra blogg :D

2011-10-18 // 00:29:18
» Anonym

vadå mitt stora feta syrianska bröllop. roligt att se ett par syrianer gifta sig,va är det stora ? plus alla vet att syrianer är zigenare. de snor saker. de är råttor, svär.

2011-10-18 // 18:06:10
» nicole

du som skrev över mig, syrianer är fan inte zigenare? jag är inte fuckin närheten av en zigenare? syrianer är syrianer, precis som att alla tror att kurder är araber, eh, nej? kurder är kurder, syrianer e syrianer. inte stor skillnad på dom men fortf inte samma sak. asså jag blir skit lack när folk alltid ska blanda ihop alla, vilken svenne som helst tänker turban o krig osv när nån säger arab alla har fått fel uppfattning, sen så är inte alla så men dom flesta iaf, sååååå a

2011-10-18 // 20:41:45
» ääää

hahahaha din idiot vad var det du gjorde nyss? " vilken svenne som helst tänker turban o krig osv när nån säger arab " nu gjorde du samma skit själv, du vadå alla svennar? är du sjuk i huvet? bryr mig inte om du säger sen så äre det inte alla lalalala idiot du sa ändå vilken svenne som helst. dra inte alla över en kam nicole

2011-10-19 // 23:20:16
» Anonym

jag hade en födelsedags fest alla mina vänner köpte saker till mig förutom syranien , hon gav mig en fuckin matkupong reeeeee, 5 st. vad ska jag med det till ? de är med mediehoror alla vet det. en till sak om du bråkar med en syran de ropar hela släkten på dig. i know this for a livin fact. de har tagit över hela södertälje, slår vad om att du bor där också nicole.

2011-10-20 // 11:07:41
» Anonym

håller med ååå , nicole du drar alla över en kam sen du snackar. syranier= zigenare. there i said it.

2011-10-20 // 11:08:50
» sssss

Jävla rasister !!! ni är avundsjuka att de som kommer från ett annat land har lyckats med pengar och livet jävla idioter!!! Låt Bryan tycka det han vill !!!

2011-10-20 // 17:09:40
» Anonym

asssååååå shit det borde göraaaaa MITTT STORA FETA AFRIKANSKA BRÖLLOP!!!!!

2011-10-22 // 20:24:47
» Anonym

syrianer kända för falknäsor

2011-10-23 // 17:31:55
» Anonym

syrianer kända för falknäsor

2011-10-23 // 17:39:18
» Anonym

asså bryan bryan bryaaaaan, det du ser av syrianer du ser att dom är rika glammiga har fina bilar fina tjejer uppfixade 24 , men du vet inte hur dom är. jag har bott bland syrianer i hela mitt liv och vet precis hur dom fungerar.. riktiga ormar. kanske därför södertälje är en sån skitstad som den är. är du inte syrian så är du inte accepterad. simple fact. Och deras tjejer kanske är fina på utsidan men pppppoooofff de finns ingen insida. så kaxiga och luftiga tjejer asså.

2011-10-24 // 16:51:53
» Andréa

lästa kommentarerna ovan och det är roligt att alla har olika åsikter... När vi kommer till min så åsikt så tycker jag att syrianer är jätte vackra, har massor med vänner som är syrianer och dem alla är skit vackra och är godhjärtade. Men när det sen kommer till assyrier och syrier så kan jag säga att de är minst lika vackra dom med... Jag säger bara, alla som kommer från Syrien är jätte vackra!! Asså jag önska att kom därifrån....... :( och den här kommentaren: "syrianer kända för falknäsor", asså vilken bullshit... kolla på din näsa och sen snacka!

2011-10-25 // 00:12:18
» leo

Bryan! jag diggar att du diggar programmet för jag diggar det med! :D haha ne men utseendet är inte allt, de är ju vacka men de har fina personligheter också så fattar inte varför alla snackar skit.. har massor med liknande kompisar och de alla är sköna asså:) skÖNT program! men dom borde göra MITT STORA FETA CHILIENSKA BRÖLLOP OCKSÅ HAHAHAHA

2011-10-25 // 00:17:13
» Anonym

hahaha min näsa e inte stor nånstans , de din mun som är stor gumman.

2011-10-25 // 01:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback