Music Mode ♫

Shoo på er alla söta och sköna läsare, hoppas ni har haft en riktigt skön helg!
Jag har haft det bra och som ni själva märkt varit mer aktiv på twitter än här på bloggen.

Men anyways, nu är jag tillbaka och om ni undrar vad jag har för mig så softar jag i rummet.
Det har varit mycket fotboll för mig dom senaste 24 timmarna så jag måste vila tankarna lite grann.
Och som alltid vilar jag till musik, det vet alla mina trogna läsare om. Spikat är det rnb som gäller!

Jag är inne på youtube och kollar på gamla musikvideos, allt från år 2005 till typ 2009.
Många av låtarna väcker gamla kärleksminnen hehe. Sitter här med min hoodie och tänker tillbaks..
Lyssnade och kollade precis klart på den här sköna låten med Mariah Carey, don't forget about us.
Det här var våran låt, du vet vem du är <3

Kommentarer
» Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=2KZMhmW9K5o

2011-10-24 // 00:16:14
» Minnen vi haft! <3

Att du kommer ihåg sånt bryan! <3 haha det var tider de...........

2011-10-24 // 01:48:59
» Felicia

haha andra kommentaren knappast att det är du. YOU WISH!

2011-10-24 // 02:32:02
» SWAAAG

HAHAHAHAHAHAH FELICIA DEN VAR KLOCKREN DU GJORDE MIN NATT !!!!

2011-10-29 // 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback