Bryan Massa - Säsongen 2011

Shoo på er alla! Hoppas ni mår bra för själv är det fint, förutom knät dåra. Jag kan såklart gå normalt men så fort jag ska springa så knäcks det till. Jag får helt enkelt vila och träna lugnt tills det blir bra igen. Jag ska inte ljuga, visst det suger att jag missar den sista matchen av säsongen som är så viktig men det kommer flera matcher för dig sa Martin Mutumba och det har han rätt i.
Jag vill bara passa på tacka allihopa som önskat mig lycka till med skadan, fett många har skickat meddelanden till mig på facebook och skrivit till mig på twitter också, tack det uppskattas verkligen!

Eftersom doktorn kollade på röntgenbilderna och såg att det inte var någon meniskskada så har jag ingenting att oroa mig för. Jag är tillbaka på planen snart, men på träningen imorse körde jag rehab och styrketräning i omklädningsrummet samtidigt som jag kollade på reprisen från idol igår.

Vi spelar en avgörande match borta i Luleå imorgon, jag kommer inte att följa med laget men jag stannar hemma och håller tummarna. Om vi vinner och Umeå spelar oavgjort mot Akropolis så tar vi oss upp på första plats vilket ger oss en direkt biljett till Superettan nästa år. Vinner både vi och Umeå så behåller vi andra platsen vilket gör att vi får kvala istället. Blir det kval så hoppas jag verkligen att mitt knä hinner bli bra igen så jag kan vara med, hur som helst så avgörs allting imorgon. Jag är fan nervös... Mest för att jag själv inte är med och kan påverka matchen.

Anyways, här nedanför har ni en video på mig från mina fina säsong. Jag är nöjd med mina prestationer och det jag har tillfört till laget. Mitt mål inför säsongen var att göra 10 mål vilket jag klarade, det blev 11 för mig totalt! Jag var ju inte det första alternativet i anfallet när säsongen drog igång men jag lät mina fötter tala på träningarna och inhoppen så tillslut fick jag min efterlängtade startplats. Det ska bli kul att se vad som händer nästa år... Går vi upp eller inte? Är jag ens kvar?

Ni alla som känner mig och har följt min blogg i ett bra tag vet om att jag alltid vill framåt. När jag började spela för Råsunda i Division 3 förra året hade jag bara en plan, att göra en bra säsong där för att sen ta kliv uppåt vilket jag lyckades med. Nu kan jag kolla tillbaka på min första säsong i Division 1 och säga att jag faktiskt är fett med stolt, vad blir nästa steg? Det ryktas om Kalmar FF...
Min agent har haft ett litet snack och jag såg att det pratas lite om det på nätet... Intressant!
Här är i alla fall videon med mina mål, dribblingar och höjdpunkter från säsongen, check it out!
Facebook.com/BryanMassaFootball - Youtube.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» king hägg / KH9

haha de är sjukt, vi har samma nummer och samma spelstil ;)

2011-10-22 // 17:49:31
» zzzzzz

jaaaa kom och ge kalmar lite liv, behöver en stockholmare här nere på vischan! :)

2011-10-22 // 21:51:38
URL: http://lovethelifeyoulive.webblogg.se/
» FFare

Hehe hoppas du kommer hit! Du är en exakt den spelare vi söker, Springer-teknisk-gör mål-farlig hela tiden och kämpar för laget!

2011-10-23 // 00:09:19
» Anonym

Shuue bryan jag har en fråga!

Tycker du att what you love är viktigare än who you love? typ till ex. om ens familj inte gillar nånting man brinner för och vill inte att du ska gö så vad tycker du man ska gö då?

2011-10-23 // 12:05:27
» Anonym

kom till kalmar!!

2011-10-23 // 13:53:21
» Anonym

Har en fråga bryan.

Gillar du tjejer som spelar fotboll? :)

2011-10-23 // 16:32:16
» Abri

Haha Kalmar kommer ha två bloggare då han Rydström bloggar också.

2011-10-23 // 19:22:42
» BS

Du är så jävla grym haha!

2011-10-23 // 23:45:27
» Hj

KUNG!

2011-10-26 // 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback