Snabbt update bara

Shooo Bryaan här! Tänkte kasta in ett inlägg lite snabbt före jag börjar spela fifa hehe.

Kom hem för ett tag sen, jag tränade under dagen och åkte sen till Kista Galleria för att möta upp Aimar. Vi käkade på foodcourt och han passade även på att köpa en galet nice skjorta precis före stängdags. Jag testade också lite kläder och fastnade faktiskt för ett par snygga G-Star jeans som satt riktigt fint. Imorgon ska vi åka in till stan och ta det lugnt så då tänker jag köpa jeansen!

När vi satt i bilen på väg hem spelades det upp en skön låt från hans ipod. Gissa vilken... Ni kommer aldrig att gissa rätt, den är gammal men fett med skön! Det var sååå längesen jag hörde den ska ni veta, jag kommer aldrig tröttna på den that's it. Jag började smila när låten spelades upp i bilen eftersom den tar upp minnen från dagarna då jag var 15-16. Och som jag sa till honom, den får mig att tänka på tjejen man var kär i mellanstadiet hehe. Nu blir ni nyfikna eller hur, men softa ett tag för jag tänker lägga upp den här på bloggen senare ikväll!

Juste såg Amina och hennes kompis köra som en galning mitt i trafiken haha, vad gööör duu?? Skola imorgon, du måste ju vara hemma och sova fan.. Hur som helst, senare kommer jag också att spana in med veckans frågor och kommentarer så passa på kommentera om det är något ni undrar över eller bara vill få sagt.. Aight, kärlek o Respekt... Bless!

Kommentarer
» anonym

har du nånsion kollat tillbaka på dina gamla videoinlägg och tänkt typ "faan det här borde jag inte sagt" :)?



hur tror du matchen mot Finland blir för sverige och hur mkt tror du det slutar?

2011-10-04 // 22:33:00
» bror

hur många läsare har du om dagen ungefär ?

2011-10-04 // 23:21:32
» Cinderella

Varför så kräsen när det gäller tjejer? Tänk på att hon kanske inte e miss meagan good men får dig att må så bra så att hon blir vackrast i dina ögob. Sluta tjata om den perfekta tjejen för hon kommer inte komma. Lower your standards så kanske hon dyker upp! By the wa du e ju inte trey lr breezy direkt för den delen heller. De finns så jävla bra tjejer som väntar på att bli haffade medan de kör sitt egna race medan ni killar plockar på bruden med stor rumpa, stora bröst och lockiga blonda håret. De finns inte många av dom så wake up. Tänker inte skriva mitt namn eftetsom de inte spelar någpn roll. Men om du personligen vill veta så kan jag höra av mig de inte svårt.tjarrråå

2011-10-04 // 23:30:11
» Anonym

jag tror jag e kär i dig (a)

2011-10-04 // 23:33:01
» G.

Tjena Bryan, jag undrar hur en vanlig dag ser ut för dig?



Jag undrar också, varför du typ inte åker utomlands och provtränar med klubbar, nu när du har fixat en agent?

2011-10-05 // 00:16:37
» David

Jag har undrat i ett år nu.. vart har du köpt jeansen du har på bilden? hoppas jag får ett svar :(

2011-10-05 // 00:53:37
» svar till cinderella

trey songz och chris brown ser ut som skit jämfört med BRYAAAN , jag svär dom är inte ens fina om man ska jämföra dom med dig snyggaste bryan !! <3<3

2011-10-05 // 15:25:12
» Namn

Shoo bryan!

vilket land kmr du ifrån, vart bor du och är du mullat:)

Haree bäst, massor me kärlek!

2011-10-05 // 16:57:18
» Will

hahahah bryan :') "snabbt update"

2011-10-05 // 17:59:00
» Will

hur många gånger i veckan tränar du? Om du tränar inviduellt hur många ggr/veckan och vad är det du tränar då.. tack

2011-10-05 // 18:01:56
» Julclaude

Fin bild!

2011-10-05 // 19:32:10
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
» Anonym

vad tycker du man som tjej ska ha på sig på när man träffar nån för första gången typ som en första "dejt" för första intrycket betyder ju ändå ganska mkt hahah :D

2011-10-05 // 22:46:30
» Anonym

Vart har du köpt dina jeans på bilden?

2011-10-06 // 03:28:51
» Anonym

1. är du kristen?

2. va har majoritetn av dina flickvänner haft för ursprung? svenskar eller?

3. tack för att du skrev denna inlägg förresten http://mulattobee.blogg.se/2011/september/utkast-sept-21-2011.html#comment brukar alltid gå in på den varje gång människor försöker få mig att inse att jag inte är nånting , komemr alltid va tacksam pch du är bässt

2011-10-07 // 15:35:55
» Anonym

Var har du köpt dina Solo HD hörlurar? :)

Vilken hemsida använder du när du laddar ner filmer haha? ;)

2011-10-07 // 22:24:00
» Marre

I vilken ålder gick du från back till forward , du e föör tung bryan !! :D

2011-10-10 // 01:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback