Vad är det för mode?

Shoo bloggen! Jag har suttit och kollat på programmet sol, fest och oroliga föräldrar.
Det tog precis slut just därför tänkte jag spana in med ett inlägg lite snabbt, bloggade ju inte igår.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva så jag kör på det som kommer upp i tankarna...

Vart ska jag börja? Det känns ensamt, mycket ensamt... Vart är min cinderella?
Haha nä men jag hade träning idag och precis som på träningen igår var jag i det vinnande laget.
Imorgon är jag ledig så jag ska passa på att vila, sen vad vila innebär för mig får jag se imorgon.
Jag har inte planerat något än men det kan bli stan, det kan bli fredagsmys med en tjejkompis...
Jag får se helt enkelt, ingen stress ha!

Nu är det käk som gäller sen ska jag nog bänka mig framför tvn och vanka fifa hela natten lång!
Men jag spanar in här igen lite senare ikväll ajjt, ha det bäst så länge.

Kommentarer
» Will

pumpa med sånnahär inlägg 24 det är sånt jag vill ha! chill inlägg liksom, brållan du hajjar!

2011-10-27 // 22:48:37
» tre tjejer

http://projektpoland.blogg.se/

Följ oss på vår resa för att hjälpa ett barnhem!



Hjälp oss hjälpa andra!

2011-10-27 // 23:07:49
URL: http://projektpoland.blogg.se/
» demi

Shoo katt :)

2011-10-28 // 01:19:06
URL: http://[email protected]
» Anonym

u want ur cinderella too badly thats why she never shows up, den som inte vill ha en tjej lika gärna som dig hittar en.. haha very sad, but very true story bro

2011-10-29 // 13:18:23
» sara

Ouuuf dina läppar! Wanna get married sugar? :)

2011-10-30 // 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback