Ni vet själva att de bara är chillin'

Shit vad trött jag ser ut att vara på bilden haha.
Sho på er alla söta och sköna läsare! Bryan här, din tjejs favoritbloggare, mr do it for the ladies ha!
Jag softar och tar det lugnt i rummet, kom hem för inte så längesen. Har varit och tränat i Väsby.
Idag tränade jag faktiskt med mina nya Nike Mercurial Vapor Superfly för första gången.
Jag måste säga att dom är riktigt sköna, så kefft att man inte får lira match med Nike skor i mitt lag.

Hur som helst så tänkte jag dra iväg till en tjejkompis i stan och spendera kvällen hos henne.
Vi snackade och kom överens om det igår men nu verkar det inte bli av, får se hur vi gör...
Blir det för sent på kvällen så kan jag sova över hos henne i värsta fall, har ingen träning imorgon.

Nu är det chill mode som gäller, jag ska spela lite FIFA före mitt nya favoritprogram börjar.
Det är Måndag så ni är säkert medvetna om vilket program det är jag syftar på?
Mitt feta syrianska bröllop så klart! Checkar in här på bloggen senare, ha det bäst...

Juste, jag glömde nästan. På vägen hem gav en tjej mig värsta blicken när hon klev av bussen.
Hon var fett söt och har det där utséendet jag diggar, hojta till på facebook snabbt hahah... Peace.

Kommentarer
» P

kan du skriva någonstans vad det blev i superettan-kvalet? fett nyfiken, o jag hittar inte det nånstans..

2011-10-31 // 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback