I will never be the same without you.

David Guetta, hur kan man inte digga den snubben? Han är för tung, kommer med hit efter hit hela tiden ju. Den här gången gör han det tillsammans med en av mina idoler, Usher! Det är en glad kärlekslåt om man kan säga så, jag menar texten handlar om kärlek och beaten får en av vilja hoppa runt av glädje.

Musikvideon släpptes precis och har bara 800 visningar på youtube, softa en eller två dagar så är den uppe i några miljoner haha. När Guetta står och mixar vid sitt dj bås flippar han så klart med ett par Beats By Dre Solo HD. Jag måste säga att mina beats och min iPhone är bland mina bästa köp!

Kommentarer
» BS

fan vad fel siffra det står på youtube :o 800 views när över 10 000 likat, fail ;) men nice låt!

2011-10-14 // 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback