2-2

Ah då sitter man här i rummet helt trött efter matchen mot Vasalund som slutade 2-2. Lite massage nu skulle inte skada, jag har verkligen ont i hela kroppen. Har jag någon söt läsare som vill komma över eller? Jag fixar en bra stämning med sköna rnb låtar haha, vad sägs om Glow in the dark...

Jag blev tacklad flera gånger idag men det är sånt man får leva med när man är snabb, motståndarna hänger inte med hehe. Matchen slutade som sagt oavgjort vilket jag tycker är rättvist på sätt och vis. Vi tog ledningen med 1-0 utan att ens spela på topp, i den andra halvleken kvitterade Vasa till 1-1 och ska jag vara helt ärlig minns jag inte ens hur målet gick till.
Men i alla fall, 1-2 gjorde dom på en hörna med ungefär 10 minuter kvar av matchen.

Jag antar att alla trodde att det var så matchen skulle sluta men på stopptid blir jag tacklad utanför straffområdet. Jag bestämmer mig för att ta frisparken själv så jag skjuter, får inte direkt den träffen jag ville få men det räcker för att målisen släpper en retur som vi kan dunka dit!

2-2 blev slutresultatet vilket jag som sagt tycker är rättvist med tanke på hur matchen såg ut.
Båda lagen hade mycket boll och ville anfalla. Nu är det bara 5 matcher kvar av säsongen så det gäller för oss att hålla ut och helt enkelt vinna dom resterande matcherna. Efter dagens oavgjorda match ligger vi kvar på förstaplatsen med samma poäng som Dalkurd fast med bättre målskillnad!

Själv är jag nöjd med min prestation idag men jag kan aldrig bli riktigt nöjd om inte jag nätar,
så enkelt är det. Jag får se till att göra mål i nästa match nu på helgen borta mot Boden istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback