FIFA12

Shoo på er alla söta och sköna läsare!
Jag kom hem för ett tag sen, jag har varit och tränat. Ni som följer mig på twitter vet om att jag skulle ha två träningspass idag, den första på förmiddagen och den andra nu på eftermiddag. Det kändes verkligen skönt att köra på morgonen, istället för att vakna sent och sova bort dagen så känner man att man har gjort nytta!

Efter träningen skyndade jag mig hem för att ladda ner FIFA12 demot, men gissa vad? Den har inte kommit ut i Europa än, jag blev fett lack när jag fick reda på det. Först hade jag för mig att demot skulle släppas igår men jag hade fel...

Den 13 September vilket är idag sa folk att den kommer ut! Nu säger alla att den släpps i Europa imorgon, snacka om ångest fan! Orkar inte vänta till imorgon -.-

Kommentarer
» stek

Det kommer till ps3 imorgon. På xbox finns det redan :D

2011-09-13 // 17:36:54
» I NEEED YOUR HELP !!!!!! :( :( :(

Vad tycker killar om blyga tjejer som inte vågar prata i telefon ? Om du är intresserad av en tjej och vill snacka med henne i telefon och sen pratar i telefon med henne men sen säger tjejen att hon egentligen inte vill prata i telefon för att hon skäms ( jätteblyg ) , hur skulle du reagera då ?



TACKSAM FÖR SVAR !!!

2011-09-13 // 22:38:43
» Will

På xbox släpptes det igår mannen, har lirat det fett mycket redan!

2011-09-14 // 17:53:27
» shoorti

du är såååååå vacker, jag ska gifta mig med DIIIIIGGG en vacker dag, just wait and see hun (a)(a)

2011-09-14 // 22:09:28
» heheheeey

FIFA 12 - (F)emales (I)gnored (F)or (A)nother (12) Months !



haha du måste ju ba lägga den som ett inlägg på din blogg.. för tung!

2011-09-14 // 22:21:21
» a

Hey bryan vet du när basketball wives season 4 kommer ut? :)

2011-09-14 // 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback