Fin tjej på tåget..

Shaa shaa! Tog den här bilden idag, glöm inte följa mig på instagram - BryanMassa.
Bloggade inte på hela dagen igår men ni vet säkert anledningen till det, jag spelade FIFA 12 haha.

I alla fall, när jag satt på tåget på väg hem från träningen med grabbarna stötte vi på några tjejer.
Tjejerna satt bakom oss men jag satt med ansiktet mot dom så jag lätt skulle kunna få ögonkontakt. Vilket jag också fick med tjejen som jag faktiskt fastnade för. Grabbarna började hetsa och stressa sönder mig, Bryan gör någonting, gå fram blablabla ni vet vad jag menar haha.

Tillslut märkte både vi och dom att någonting var på G, jag kollade på henne och hon kollade tillbaka. Jag tänkte för mig själv, nu måste jag göra något innan det blir försent haha. Efter ett tag började hon till och med smila, jag ville verkligen komma i kontakt med henne. Hon var fett med nice och såg exotic ut med hennes guldbruna hår. Tyvärr tog jag för lång tid på mig, dom klev av tåget två stationer före mig. Nu sitter man här med den där ångesten, fan då.. Men hoppet kanske finns kvar? Skriv till mig på facebook om du vill ha.. Herrå ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer
» Anonym

aw, vad du söt du är. jag vet vem du är, varför kom du inte och hälsa?

2011-09-30 // 21:39:22
» Omari

Bryan nästa gång, kör bara ;) First of all, om hon ler åt dig å skickar sånna signaler så äre väldigt uppenbart att hon är intresserad (Varför skulle hon annars ge dig den uppmärksamheten), och för de andra så lixom, vad har du att förlora? Om du får ett nej så är du iallafall tillbaks till samma ruta du var innan du gick fram till henne. Och lastly, när jag tvekar brukar jag säga till mig så här : "The longer you wait, the tougher it gets" och det är så, drar du ut på de så blir de mkt jobbigare i slutändan ;)



Men svik oss inte nästa gång hehe! ;d

2011-10-01 // 11:23:11
» Anonym

asso hela tiden du och ''tjejer'' fett synd

2011-10-01 // 13:04:10
» Anonym

hej Bryan! ville bara säga att jag är ett stort fan, och jag har en fråga vilket land är dina föräldrar ifrån?

2011-10-01 // 21:19:28
» Anonym

hej fina du, jag diggar låten du har på din tumblr. vad heter den och vem sjunger den? så jag kan sjunga den för dig

2011-10-02 // 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback