Flyger till Luleå imorgon...

Sängen kallar men före jag lägger mig kastar jag in ett snabbt inlägg eftersom jag inte har bloggat något under hela dagen. Jag kan börja direkt med att låta er veta att jag imorgon bitti flyger till Luleå med laget för att spela match mot Boden. Det är viktigt att vi vinner och tar hem tre poäng vilket vi ska göra! Jag hoppas också få näta imorgon eftersom det var ett tag sen jag gjorde mål.

Jag såg på twitter att några hade önskat mig lycka till och det uppskattar jag verkligen, men det vet ni redan om. Före jag lägger mig ska jag se till att ge er alla som önskat mig lycka till en retweet!
På tal om Luleå så kommer vi inte att övernatta där borta utan vi åker hem efter matchen och är tillbaka i Stockholm på kvällen. Jag undrar verkligen om jag har några läsare/fans uppe i Luleå haha? Känns inte som det i alla fall, det ligger ju bara två timmar ifrån Umeå men ändå liksom... Luleå? haha.

Nu måste jag packa väskan lite lätt så att jag inte stressar sen när jag vaknar på morgonen.
Som sagt, jag gör RT på alla mina twitter-följare som önskat mig lycka till på matchen imorgon.
Ni som har gillat min status och kommenterat på fan-sidan.. Kärlek o respekt till er asså.
Jag kommer nog att twittra som en galning imorgon så se till att följa mig då jag inte kommer att uppdatera bloggen på hela dagen förens på kvällen när jag kommit hem. Ta hand om er, peace!

Kommentarer
» Pegah

Hey bryan vart har du köpt din boston red sox keps :)?

2011-09-25 // 00:48:37
URL: http://pegahochyasmin.blogg.se/
» Melina

tuung blogg!

2011-09-25 // 10:52:52
URL: http://meelajna.blogg.se/
» andy

vad använder du för schampoo och duschtvål? :p

2011-09-25 // 12:15:12
» Anonym

vad är det snällaste någon har gjort för dig?vad är det snällaste man kan göra för en vän ? :)

2011-09-26 // 10:08:10
» a

Du har läsare ovanför Luleå också :)

2011-09-27 // 01:36:41
» a.m

hahahahahha omg vilken söt blick, baaabyface ju

2011-09-27 // 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback