Fredagsmys

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!
Jag hoppas ni alla mår bra och har haft en grym vecka för själv har jag haft det bra.

Idag har jag tränat och på vägen hem hände en rolig grej som jag måste ta upp här på bloggen.
Jag var med min kompis när 3 grabbar frågade om det är jag som är Bryan Massa. Jag smilade och svarade ja, dom var fett med tveksamma och hade för sig att jag ljög. Du liknar Bryan fett mycket men du är inte han sa en kille, en annan sa att Bryan inte är så stor. Jag garvade i början för jag ärligt talat trodde att dom skämtade med mig. När en av grabbarna såg min tatuering med mitt namn på halsen så var saken klar. Vi snackade och som alltid är det nice när folk kommer fram.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt som vanligt, ingen stress, ni vet själva hur man gör det.
Igår tankade jag hem avsnitt 3 av den nya säsongen av Jersey Shore eftersom jag missade den på tv i Söndags. Sen fortsatte jag ladda ner avsnitt 4 och 5 för att jag inte kunde få nog haha.
Nu funderar jag på att ladda ner avsnitt 6 också, får se vad jag gör. Annars blir det en skön film, päronen är faktiskt på WILLYS nu så jag ska mysa till det rejält med lite smått och gott.
Du har mitt nummer va? Det är bara att messa ha.. Driver bara, eller gör jag? Hahah herrå med er.
Ha en trevlig kväll..

Kommentarer
» Anonym

(; you and i would make a hella goodlooking baby, im just saying

2011-09-23 // 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback