Hårt, Hårdare, Hyperfuse!

Förra veckan fick jag hem ett efterlängtat produktpaket från Nike. Som alltid innehöll paketet massor med snygga kläder och skor. Jag fick två par skor och fastnade för mina Air Force 1,
den skomodellen är verkligen fett med nice och en riktig klassiker. Men det ni ska veta om är att mina inte är helt normala om man kan säga så, utan det är ett par Air Foce 1 Hyperfuse!
Dom är så grymma att jag bara vill ställa dom på hyllan för att få mitt rum att se lite snyggare ut haha. Air Force 1 har och kommer alltid att vara inne, så är det bara. Här om dagen i väntan på tåget såg jag en söt tjej med en skön stil. Hon hade på sig ett par låga Air Force i färgen vit och sånt gillar jag! Men ärligt talat, kan det bli mer hårt än ett par höga svarta AF1 i Hyperfuse i höst?

Kommentarer
» Anonym

Gör en video för produktpaketet Bryaaaan!

2011-09-23 // 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback