Jag är tillbaka

Shoo på er!
Jag är tillbaka, jag säger det igen jag är tillbaka. Många läsare har varit på mig och skickat meddelanden på facebook om att jag borde blogga oftare. Men jag hoppas ni förstår att jag har saker att göra också förutom att sitta och blogga om dagarna. Jag spanar in med inlägg när jag har ork och tid helt enkelt.

Jag kom hem för inte så jätte längesen, jag har spelat match och det gick väl sådär. Vi spelade 0-0 men förtjänade egentiligen att vinna eftersom vi var det bättre laget matchen igenom. Men sån är fotbollen, bollen vill bara inte in ibland.

Just nu softar jag bara i mitt rum, jag åt precis pasta och funderar på att tanka hem en bra film. Orkar verkligen inte göra något annat ikväll, ska bara slappa hemma.
Eftersom vi spelade match ikväll så har vi en ledig helg, jag får se vad jag hittar på...
Kanske tar en shoppingrunda ute på stan tillsammans med en tjejkompis imorgon, fick höra att det kommer vara fint väder nu under helgen så varför inte liksom.
På Lördagkväll ska jag i alla fall fira min kompis som fyller 20! Har du och dina tjejer ingenting för er på Lördagkvällen så kom förbi, det kommer att bli nice ha!

Men som sagt, nu är det Fredagsmys som gäller.
Du har mitt nr så det är bara att messa om du vill komma över hehe. Näe men vet ni några bra filmer så tipsa mig gärna, droppa en kommentar bara. Ta det lugnt ikväll, kärlek o respekt!

Kommentarer
» BS

hm.. nyckeln till frihet, om du inte sett den. Av många kallad tidernas bästa film, handlar om en man som blir oskyldigt fängslad i ett amerikanskt fängelse..

2011-09-02 // 23:58:06
» Fotbollstjej

Hej jag är länge läst din blogg och blir inspirerad av dig ! Jag spelar själv fotboll och har stora drömmar om att verkligen bli något.. Men har ingen riktigt som stöttar och pushar en. Vill därför tacka dig för att din blogg finns och alla visaord du skriver som motiverar och peppar mig. Tack ! :) Tänkte fråga om lite tips och råd om du har tid ? Take care! Xx

2011-09-03 // 14:36:00
» yasmine

har sett dig några gånger och en sak har jag undrat.. vart kommer du ifrån??

2011-09-03 // 22:21:41
URL: http://yazzielicious.blogg.se/
» fotbollstjej

vart kan man kontakta dig? tack i förhand

2011-09-06 // 02:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback