Känner mig fresh!

Dagen börjar närma sig sitt slut och jag har gjort rent mitt ansikte som jag skrev att jag skulle göra i mitt tidigare inlägg. Jag tog ingen dusch utan det blev ett varmt och skönt bad istället, utan att överdriva så låg jag i badkaret och höll på somna. Som alltid hade jag med mig laptopen till badrummet för att kunna lyssna på musik och njuta till max. Jag låg och blundade när Hey Lover med LL Cool J spelades upp, en riktig klassiker som fick mig att tänka på kärleken...

Så nu när jag har badat och rengjort mitt ansikte känner jag mig riktigt fresh!
Nu kom jag att tänka på mina stay fresh inlägg eller rättare sagt videoinlägg haha, det kanske är dags igen? Jag har faktiskt fått fett med många meddelanden på facebook av läsare som har bett mig fortsätta. Vi får se, jag kanske spanar in med ett sånt videoinlägg när ni minst anar det...

Men i alla fall, jag känner mig fräsch nu och kommer att känna mig ännu fräschare imorgon för då ska jag klippa mig. Jag frågade mina följare på twitter vilken frissa jag borde skaffa, typ alla tycker att jag borde klippa mig som Neymar eller Kevin Prince. Ska jag göra som Neymar måste jag spara mitt hår i några månader, ska jag göra som Kevin Prince måste jag spara i veckor. Jag har bestämt mig för att klippa kort imorgon med några najsa lines, sen efter det får jag se hur jag gör. Kanske sparar jag håret i ett litet tag för att göra någon typ av frohawk, jag får se helt enkelt.

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle bjuda er på en skön låt så det tänker jag göra nu. Under bilderna har jag lagt upp en skön rnb låt som ni kan lyssna på, det är inte direkt en lugn godnatt låt men den funkar att lyssna på så här på kvällen. Annars kan ni pumpa den imorgon när ni typ är på väg till skolan ha! Riktigt nice är den i alla fall, jag diggar soundet och flowet fett asså!

Kommentarer
» Julia

Bryan! Har du instagram? :oooooo

2011-09-18 // 23:51:15
» David ;)

Tjaaa Bryan. Vill bara säga att du har en grym blogg, keep going!;)

En fråga också! Hur fixar du dina ögonbryn så snygga, vad använder du, tips?? :)

2011-09-19 // 00:14:44
» lina

hahaha din prislapp på kepsen fick mig å minnas när jag var i london och det var inne att haså hahahahaah

2011-09-19 // 12:33:48
» Sara

OMG bryan va snygg due vill bara säga att du är världens bästa bloggare KÄRLEK O RESPEKT TILL DIG <3

2011-09-19 // 13:58:25
» Anonym

lyssnar du typ aldrig på riktig musik ? som tupac, eminem, eazy e, biggie you know what i mean

2011-09-19 // 14:36:36
» s'

heeeey bryan, såg dig på någon slags "reklam" på våran skola. Skit fett! Anyway, tänkte bara fråga hur din drömtjej ser ut? :)

Grymmaste bloggen eeeeeeeeeeeever'

2011-09-19 // 18:21:14
» sjsh

LÄGG UPP WIFEY LÅTEN!

2011-09-19 // 20:02:42
» acada

WIFEY LÅTEN NU OKEJ!

2011-09-19 // 21:52:34
» haha

Snälla bryan ge oss wifey låteeeeeeen jag blir galen jag har letata överallt okej

2011-09-19 // 22:14:17
» Anonym

WOOOOOOAH FET TRÖJA

2011-09-26 // 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback