Hi Hater!

När jag var på väg hem från tandläkaren idag gick jag förbi tre tjejer och jag hörde hur ena sa, tjejer vet ni vem det där är? Jag kollade inte bakåt för att bjuda på ett smile eftersom jag hade bråttom till bussen haha. Men i alla fall, jag skrev en eller två meningar om det på min facebook. Bara efter några minuter hade jag flera gillningar och kommentarer, jag antar att ni redan har läst allting som kommenterats? Om inte så gör det nu för jag kommer ta bort statusen snart.

Hur som helst, några skämtar, några hatar och andra "skyddar" mig. Någon hade skrivit, ‎...då sa dom andra två "nej vem fan är han?". Och det förstår man ju är ett skämt, men det jag inte fattar är varför en tjej ska hata på så hög nivå och skriva att jag har luft och att jag leker något jag inte är. Grejen var också den att hon fortsatte skriva när andra typ försökte få henne att sluta.

Men hon kan hata på mig, det är lugnt.. Hon har säkert problem med sitt självförtroende eller något liknande. Det roliga är att hon helt plötsligt tar hon upp något om att jag försökt ragga på hennes 29 åriga stora syster när det egentligen var hon som flirtade med mig. Kom igen måste jag visa alla lite bevismaterial bara för att dom ska tro på mig eller?

Och jag har valt att inte visa ditt namn för du förtjänar ingen uppmärksamhet, du har redan fått tillräckligt med dina kommentarer på min status haha. Vad är det Evelyn Lozada från Basketball Wives brukar säga? You are a non mother fuckin factor bitch!!! Nu är du och några till raderade som min vän på facebook, jag fattar inte ens varför man vill adda mig om man ändå ska hålla på så..

Istället för att sitta och kommentera negativa saker om mig på facebook gå gör något positivt med ditt liv gumman. Jag brukar aldrig ge en hatare så här mycket uppmärksamhet, jag har fan skrivit ett helt inlägg ju. Men jag vill bara få det sagt att jag inte bryr mig om hatare. Handen på hjärtat jag gör inte det och det vet mina trogna läsare om. Jag vill bara att alla som inte gillar mig men ändå är vän med mig på facebook tar bort mig. Jag har över 1000 vänförfrågningar som jag inte kan acceptera för att jag har för många vänner, ni hatare tar onödigt med plats så radera mig please.

P.S. Om du märker att du har blivit borttagen som vän på facebook så think twice. Antingen har du själv droppat en hatkommentar eller gillat en hatkommentar. Och snälla gör inte bort dig, skicka inte inget meddelande för att be om ursäkt. Försök inte heller inte adda mig igen. Im out, peace!

Kommentarer
» Svaret

Bror, jag vet att du flippar på sånna pieces of shit till människor. Bästa är att ba ignorera och njuta av livet, en dag kmr man dö, då vill man veta att man koncentrerat sitt liv på viktiga saker. :D lycka till bror i framtiden, för du kmr ha en, det vet du :)

2011-09-21 // 05:52:51
» Fadhi

Hon är hjändöd!

varför ska hon bry sig för

2011-09-21 // 08:03:10
» s

Hjärndöd tjej.. men ey! Jag väntar på wifey låten jag blev typ kär i den!

2011-09-21 // 08:50:47
» mrs do it for bryan

hahah bryan, ge folk den dära wifey låten, dom kommer go insane snart hahahah

2011-09-21 // 09:58:31
» mrs do it for bryan

hahah oh juste, dom där som håller på som den där tjejen gjorde.. dem är ATTENTION-HOES , its eazy to notice that (:

2011-09-21 // 10:00:00
» Anonym

POOOOOOOOOW BITCH! den var bara för brutal!! men du tog bort mig typ innan sommaren och jag har absolut ingen aning varför för jag har varken gillar en hatarkomentar eller komenterat , var knappast inne på din profil så ofta :S kan ju vara så att nån har gått in på min och tagit birt dig också men aja spelar ingen roll för det är din blogg som är så tung ändå :)m peace

2011-09-21 // 10:41:03
» mr G

Broshan, jag har sagt hundra gånger till dig om den dära wifey låten lägg upp den här då brur

2011-09-21 // 12:55:22
» jason

brooor de börjar bli väldigt mycket text på din blogg, man tröttnar lätt bara så du vet ! chekka in med ett videoinlägg eller flera bilder! swagg peace!

2011-09-21 // 16:38:23
» Anonym

X

2011-09-21 // 21:01:42
» rafek G

MANNEN FUCK HON DEN HORAN. HON ÄR COK AVUNSJUK PÅ DIG! KÖR DIT RACE O SKIT I HATERS

2011-09-21 // 23:25:33
» Anonym

dont mess with bryan.......

2011-09-21 // 23:44:10
URL: http://candygloss.blogg.se/
» emira

ey asså seriöst skit i såna där hoes fan, ba ute efter attention. stå på dig låt inte bitches dra ner dig. du är seriöst grym, jag svär. en grym förebild och verkligen någon att se upp mot.

bara fortsätt köra ditt race, puuuss !

2011-09-23 // 20:24:32
» BS

Bra att du tog upp det (och att du visade hennes kommentar också).. fett omoget att hålla på, de förtjänar varken plats i ditt liv eller på din facebook. Så helt rätt att ta bort dem!

2011-09-24 // 19:31:17
» ellinor

X på henne

2011-09-27 // 00:14:20
» 0

Du är en mkt konstig människa , du älskar skytandet om dig själv och om tjejer , du gör mig mkt arg. Du skriver som man gjorde på lunarstorm, som om du va 13... du har tjejögon och detta skriver jag med kärlek , för att du ska ändra dig och blir mer som en vanlig människa o sluta ljud om romeo och hans pappa (master P)

2011-12-19 // 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback