Super Söndag

Då är Super Söndagen slut, jag har suttit och kollat på fotboll hela dagen. Först var det matchen mellan Tottenham och Liverpool som slutade med en klar 4-0 vinst för Tottenham. Senare var det dags för matchen som alla fotbollsälskare väntat på hela veckan, jag syftar så klart på United mot Chelsea. Den matchen var helt galen och levde upp till förväntningarna utan tvekan.
Mycket mål, många målchanser och bra fotboll helt enkelt!

Just nu sitter jag faktiskt i köket med ansiktsmask på och försöker fördriva tiden haha.
Nu när sommaren är slut så det är extra viktigt för mig att ta hand om min hy. Efter det här inlägget ska jag ta en dusch och sen göra rent antisktet med ansiktsprodukter. Jag spanar in med ett till inlägg lite senare då jag också bjuder er på en skön låt, aight? Ta hand om er, kärlek & respekt.

Kommentarer
» wiifey

bryan, om du verkligen ska bjuda på en låt.. BJUD OSS DÅ PÅ DEN DÄR WIFEY LÅTEN DU HADE I EN VIDEOBLOGG FÖRUT

Jag ber dig jag har letat som en galning

2011-09-18 // 21:32:10
» Anonym

Haha håller med 'wiifey', och bjud oss på flera sköna låtar inte bara en ;)



Din blogg är grymt skön också, puss

2011-09-18 // 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback