#TeamiPhone

Wordfeud
På facebook skrev jag att jag är beroende av wordfeud och nu har statusen över 70 likes...
Man ba; okej då vet jag om att jag inte är ensam om det i alla fall haha. Överdrivet många har addat mig på wordfeud, ska jag vara helt ärlig har jag ingen koll på hur många jag spelar mot just nu. Min kompis försökte lägga till mig igår men det gick inte, tydligen för att jag för tillfället spelar mot för många pers. Ibland när jag ska logga in hackar det så mycket att jag måste starta om luren hahah. Varför garvar jag ens, det är faktiskt jobbigt när det händer. Flera skriver till mig på chatten att jag ska köra men ni måste förstå att jag spelar så fort jag kan och när jag har tid...

Det har hänt att jag blivit resigned vilket innebär att spelet slutar för att ena spelaren tagit för lång tid på sig. Men tro inte att det är för att jag gett upp eller inte kan komma på något ord. Eftersom jag spelar mot så många samtidigt glömmer jag ibland bort att uppdatera boarden. Jag vet att det kommer påminnelsen då och då om att man måste uppdatera men trust me jag får 100 såna.

I alla fall, igår spelade jag mot en tjej och som jag skrev för några dagar sen gillar jag att utmana tjejer i det här spelet, jag gillar smarta tjejer ha! Hur som helst, jag fick börja mot henne och fick en drömstart med 60 poäng för ett ord. Se det för er själva här, vågar du möta mig nu eller?
Jag är grym så var beredd på att förlora. BryanMassa - Wordfeud

Instagram
Nu till nästa app, som inte är ett spel utan en app som man delar med sig av sina bilder. Flera kända artister som Snoop Dogg, Justin Bieber, Selena Gomez och Soulja Boy använder appen. Man laddar helt enkelt upp bilder och om man vill kan man skriva en liten text om bilden. Man kan också rama in bilderna och lägga till effekter, folk kan gilla och kommentera så det är verkligen en nice app.

På den senaste tiden har jag märkt att jag har fått många nya följare, flera söta tjejer är det som har börjat följa mig! Och det är sjukt egentligen för vissa av dom är inte ens min vän på facebook haha. Tunga är ni som följer mig, säg åt era kompisar att också göra det. Jag har över 100 följare så det är nice! Ett tips om du vill veta vilka av dina vänner som har appen, du kan gå in på inställningarna och använda tjänsten som söker igenom din facebook. BryanMassa - Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback