ere fredag eller?

Sho! Ni kanske inte lägger märke till det på bilden men jag är fett trött, har tränat idag trots att jag fortfarande är förkyld. Jag hade tänkt stanna hemma men man måste ju träna för att bli uttagen till match! Och om man som jag inte vill tappa sin plats i startelvan så är det ännu viktigare att inte missa träningar.

Just nu tar jag det bara lugnt i rummet, ni vet soft, ingen stress sådära.
Det blev inget idol för mig ikväll utan jag satte på Comedy Central för att se på en av mina favoritserier, Kungen av Queens. Den går på Comedy Central rätt ofta faktiskt, igår natt satt jag uppe och kollade på 2 avsnitt före jag sov. Jag vet inte hur många läsare det är som har koll på serien men en sak ska ni veta, den är galet rolig!

Annars är det bara chill med mig. Jag har stött på flera gamla vänner och klasskamrater dom senaste dagarna och alla har typ ställt mig samma fråga. Bryan hur fan får man tag på dig? Kom igen, överdriv inte nu haha. Jag har ju facebook, visst man kan inte se mina bilder eller skriva på min vägg. Jag är oftast eller alltid offline, asså aldrig inne på chatten men vad spelar det för någon roll egentligen?
Är det något så når ni mig på inboxen, simple as that!

Igår laddade jag ner några nya och sköna låtar så jag hade tänkt fortsätta nu.
På tal om musik så var det en tjej som skickade ett meddelande till mig på just facebook om att det var längesen jag tipsade bra låtar här på bloggen. Vad säger ni, håller ni med henne eller? I så fall kanske jag får ta och spana in med några inlägg där jag bjuder er på sköna låtar. Ta hand om er, kärlek & respekt. Peace out!

Kommentarer
» Anonym

jaa lägg ut några låtar! :)

2011-09-17 // 01:44:14
» Anonym

snackar du forfarande med romeo?

2011-09-17 // 01:51:56
» Anonym

Tipsa om j.cole - unabomber mannen , gammal men skönaste

2011-09-17 // 10:02:10
» Anonym

Har du tumblr? I så fall vad heter den? :)

2011-09-17 // 16:15:50
» Anonym

bryan börja ta upp dagens frågor eller veckans venne vad det hette , de boring annars bro

2011-09-18 // 10:19:16
» Sara

känner du osama fahm, isåfall hur? :)

2011-09-18 // 14:04:41
» Anonym

Aw stackare, är också förkyld.. Grymt segt. Vad sägs om att jag lagar till någon god soppa och tar med till dig så kan vi kura ihop oss framför någon mysig film, mr gorgeous?! ;) haha

2011-09-18 // 22:12:16
» Rebecka

hej Bryan! har du tjej? Hur många har du haft och vad heter de ? :D <3 De är fett snygg!

2011-09-20 // 17:56:30
» Anonym

du e såå söööööööööööt bryan, äta diiiiigggg

2011-09-25 // 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback