Bedtime baaby!

Tjaa, ska ta och lägga mig i sängen nu. Tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg före jag deckar. Jag har precis kollat klart på basket matchen mellan USA och Argentina tillsammans med min syrra. Det var intressant ända till den tredje halvleken då USA ryckte förbi ordentligt men Argentina ska ha beröm för deras instats, det stod upp bra! Nu är det kvarts-final som väntar i basketen och jag tror att USA tar guldet, som jag skrev på twitter för några dagar sen har de ett dreamteam! Hur som helst, jag laddade upp den här bilden på instagram för någon timma sen så det blir nog att checka läget där en liten stund innan jag ska sova. Kommer säkert spela några omgångar på songpop också, men jag är trött på att möta folk som är keffa! När jag märker att någon är dålig tar jag bort de direkt, om inte de är vänner till mig såklart, för då fortsätter jag spela men det är tråkigt som fan när man inte får någon utmaning. Jag leder liksom med 10 poäng över två kompisar från mitt lag, jag har sagt till de att utmana mig senare när de kommit upp till min nivå haha. Sanningen, om inte du har någon kunskap inom musiken så lägg inte till mig, jag vill att det ska vara jämt när jag spelar annars är de ju inte kul. Jaja nog om songpop, godnatt på er alla söta och sköna läsare, vi höres imorgon! Natti<3


Kommentarer
» None None

du skriver alltid samma sak haha, försök skriva lite annat också:) peace

2012-08-07 // 02:13:41
URL: http://sseda.blogg.se/
» FIFA mästaaren

Shuue bryan :)
Jag vill utmana dig på FIFA 12 många säger att du är grym såhära du vet men jag vill själv bedöma det och det är just därför jag vill möta dig;) jag har mött alla där jag kommer (Norsborg) och princip i alla lägen har jag mördat folk på FIFA , om du är FIFA kungen då måste jag vara FIFA guden Brolle :)

2012-08-07 // 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback