Grym start på veckan!

En riktigt skön start på veckan har jag fått, jag bloggar direkt från luren just nu och kan direkt säga att jag haft ett nice möte inne i stan! Jag får och kan inte avslöja något för tillfället men ni lär få reda på det inom de närmaste dagarna. Om du inte vill missa något så se till att du följer mig här på bloggen eller twitter/facebook. Vädret är på topp idag, det går faktiskt inte klaga. Stan är fullt av vackra tjejer haha, jag har sett flera stycken gå runt i sina snygga sommar outfits! Det var allt för den här gången, jag väntar ett samtal. Kärlek o respekt!!


Kommentarer
» Jonas

det är mycket mer intressant att höra om ditt liv och varje dag på video inlägg :) rörigt typ Bryan och berätta om mötet på video inlägg kommer då följa dig mer aktiv

2012-08-13 // 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback