Helgen närmar sig

Shoo bloggen, hoppas ni har haft en skön Fredag såhär långt. Själv har jag bara tagit det lugnt hemma med syrran hela dagen. Jag har haft ont i magen därför har jag bara slappat framför tvn och spanat in läget på instagram. Som ni själva säkert har lagt märke till har jag inte laddat upp någon bild på instagram på 2-3 dagar men det kommer haha, se bara till att du följer mig @BryanMassa.
 
På tal om instagram så fick jag faktiskt en shoutout av en "grupp" som heter: xclusiveshouts, de har 11 tusen följare och gav mig en shoutout helt från ingenstans. Blev faktiskt förvånad men jag tackar och tar emot, riktigt schysst verkligen.
 
Helgen är ju här snart och lite har jag faktiskt planerat, sen om allting går in återstår att se... Men imorgon (Lördag) så ska jag i alla fall på träning tidigt på morgonen. Senare på dagen eller om det blir på kvällen ska jag till en tjejkompis, vi har snackat idag och hade tänkt chilla tillsammans imorgon. Kanske sover över hos henne också, vi får se. Om inte så tror jag nog att jag åker till min kusin och sover över hos honom istället. På Söndag ska jag förmodligen träffa en annan tjejkompis till mig som är här och hälsar på från Göteborg! Ser verkligen fram emot den här helgen, den kommer att bli nice. Jag lär inte sitta så mycket vid laptopen så jag ska göra mitt bästa för att uppdatera er direkt från min iPhone.
 
Nu ska jag joina farsan på sofforna i vardagsrummet och kolla på OS, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback