Idag blir det enkelt Lördagsmode!

Shoo bloggen, vad är det för mode? Själv chillar jag bara och pumpar musik, just nu spelas How it was supposed to be av den begåvade rnb artisten Ryan Leslie, eller R-Les som man också brukar kalla honom för. Här har ni en bild på mig från igår, jag har inte hunnit ta någon idag eftersom jag kom hem från träningen för ett tag sen. Jag sitter och funderar på vad jag ska göra men jag lyckas inte komma på något, det kanske blir hemmachill ändå. Jag är faktiskt ganska trött, skulle ärligt talat kunna sitta här i mitt rum och lyssna på musik hela dagen. Lite senare tänker jag se på fotbollsfinalen i OS vilket lär bli spännande. Brasilien har vunnit VM flera gånger men aldrig ett OS guld så idag kan det skrivas historia!
 
Nu måste jag fixa några grejer men jag checkar in med ett nytt inlägg sen, då kommer jag att svara på några frågor som ni läsare ställt mig i mina tidigare inlägg. Ha de bäst!

Kommentarer
» f.torres

Hi Bryan ! I would like to ask you how do you deal with pressure before important football machtes ?
Sometimes I can't show my potential so could you give me some advices ? I wish you good luck and I believe you can make it !

2012-08-11 // 17:09:33
» Anonym

Hi Bryan ! I would like to ask you how do you deal with pressure before important football machtes ?
Sometimes I can't show my potential so could you give me some advices ? I wish you good luck and I believe you can make it !

2012-08-11 // 17:10:33
» Anonym

kan du berätta om dina närmaste vänner då också tack

2012-08-11 // 19:14:49
» Anonym

passar som fan i tshirts ju ! Sexbomb

2012-09-09 // 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback