Kvällsinlägg

Kvällen börjar närma sig sitt slut så varför inte spana in med ett inlägg. Jag vet inte riktigt när jag ska lägga mig men jag skypa med en tjej som jag kommit i kontakt med, hon bor i staden som aldrig sover... New York! Kan säga det lite kort och snabbt att hon är modell. Men hur som helst, min dag har varit godkänd. Jag hade träning och det gick bra, när vi körde poängspel så var jag i det vinnande laget och det är ju alltid lika skönt. På tal om vinster så har jag fått halva laget att spela songpop och jag vinner över allihopa lätt som en plätt haha. Utan att överdriva jag leder stort över alla som jag spelar mot. Jag tror fan att jag bara ska börja spela mot tjejer från och med nu, de bjuder på bättre motstånd. Det är inte kul när man vinner alldeles för enkelt, lite utmaning vill man ju ha. Men i alla fall, idag fick jag fan frågan jag har försökt undvika... Bryan, har du fortfarande tjej? Nej, det höll inte svarade jag snabbt. Vill inte prata om det eftersom jag försöker gå vidare utan att tänka tillbaka. Visst, jag saknar det jag hade fast jag måste blicka framåt. Tiden läker alla sår, det är lite så man får tänka. Sakta och säkert börjar jag kommer över det så snart ska det inte vara några problem för mig att träffa andra tjejer och ha kul igen! Dags att ta en dusch nu, sen skypa med min söta modell från New York City!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback