Lång dag, time 2 sleep!

En lång dag, det kan jag säga att min Tisdag verkligen har varit. Det började inte så bra då jag kände mig yr direkt när jag vaknade på morgonen, jätte konstigt men som tur var gick det över senare på dagen. Då passade jag även på att dra ut och njuta av det najsa vädret. Smsade med en tjejkompis i ett tag och tänkte möta upp henne i stan eftersom min broder Aimar inte svarade på sin lur. Han var upptagen men hörde av sig till mig senare, så vi träffades och åkte in till stan. Det var ju fullt med ungdomar för det är Ung 08 festivalen. Ingen av oss hade någon aning om att den var igång förens vi kom upp för plattan vid kulturhuset. Bra stämning var det verkligen, om inte vi fick massor med flashbacks till tiderna då man var ute med grabbarna och haffade tjejer haha!!
 
Men som sagt bra stämning var det och då syftar jag inte bara på Ung 08, precis vid plattan var det en skitrolig komedi föreställning. Jag filmade inte men på en scen var det var en man som underhöll folk utan att göra ett ljud, han låtsades att han inte kunde prata. Hur som helst, jag och Aimar åkte hem igen för att fixa några saker, då passade vi även på att byta om till mjukisar. Vi åkte tillbaka till stan på kvällen fast den här gången åkte vi in med bilen. Båda var hungriga som fan så vi bestämde oss för att käka, han tog mig till ett ställe där jag aldrig käkat förut och jag måste säga att det typ har blivit min nya favoritrestaurant!
 
Väl inne i stan var det galet mycket folk, lite kul var det också eftersom väldigt många kände igen mig. Vissa ropar mitt namn, andra går förbi helt vanligt och hypar sönder sig när de passerat mig haha. Några eller de flesta skulle kommer fram och pratar med mig vilket jag själv uppskattar och tycker är kul. Det är modigt av er, ännu modigare är det dessutom när ni frågar om ni kan ta kort med mig. Det är ju inte alla som vågar fråga, varför vet jag inte. Jag menar, kom igen jag bits inte haha. Nej men seriöst, tunga är ni alla som kom fram och bad om kort idag. Det är bara kärlek, det vet ni själva om. Det ända jag hatar är iPhone blixten, får ont i ögonen av den så fota helst med mig när det är dagsljus är ni snälla haha. Jag vet inte hur många bilder jag tog idag, hur många läsare/följare jag stötte på men en sak är jag säker på, det är kärlek. Ska in till stan imorgon också, så det lär bli likadant som idag. Dagens kommentar var ändå av en kille som sa: Jag ska börja hänga med dig Bryan, man får värsta blickarna haha!
 
Fast imorgon har jag lite andra planer, på dagen ska jag försöka hitta en present till min Pappa som fyller år på Torsdag. Sen ska jag typ se på Sverige - Brasilien matchen, efter det ska jag nog ta en sväng förbi Ung 08 för att se min kompis kusin uppträda på scen. Närmare kvällen blir det förmodligen hemmachill tillsammans med några hos en vän till mig, hojta om du och dina vänner har lust att komma över. Nu behöver jag en ordentlig sömn, har gått hela dagen... Godnatt på er alla söta och sköna läsare, tunga är ni!
 
Juste, när jag gick förbi Ung 08 idag stötte jag på min kusin och hans vänner så jag stod kvar där i ett tag och pratade med allihopa. Det var riktigt chill faktiskt, helt plötsligt kom det fram en grabb och sa att jag borde fortsätta med mina stay fresh inlägg. Han berättade att han satt hela förra veckan och gick igenom alla mina stay fresh videos haha. Jag sa till honom att jag redan har tagit upp det mesta, vad mer finns det att snacka om liksom? Då kom han med ett roligt förslag, han ba: Tjejer som går med legings utan trosor. Om inte jag garvade sönder, den var ju nästan för grov... Tycker ni inte också det? Whatever godnatt på er, här har ni en bild på mig och min kusins polare som jag lärde känna idag!

Kommentarer
» Anonym

hahah omg den va grov o sann , det e mest white girls som försöker få röv (no offece)

2012-08-15 // 12:45:40
» Anonym

hhqhqhqhqhhahahahhahah så sant!! ta upp de bryaaish

2012-08-17 // 00:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback