Lite kort om min dag

Go'kväll på er alla läsare, hoppas ni haft en grym dag. Själv har jag haft det bra, suttit hemma hela dagen och kollat på OS tillsammans med farsan och syrran. Tro mig vi satt fastkliatrade framför tvn hela dagen lång haha. Det var extra intressant idag eftersom det var semi-final och final i de flesta grenarna. Storbritanien hade en oförglömlig kväll med tre OS-Guld, sjukt bra jobbat! Vi satt och höll tummarna för våran svenska längdhoppare Torneus, han är min mulattbroder hehe. Nej men jag är polare med hans lillebror som jag stötte på i förra veckan när jag spelade basket. De ska verkligen vara stolta, han var galet nära på att ta hem en bronsmedalj i längdhopp men det skilde bara en jävla cm!!

Men nog om idrotten, tänkte säga att jag är förvånad över hur många tjejer det är som skriver till mig på kik haha. Hur får ni ens tag på mitt användarnamn? Är det tjejkompisarna som går runt och delar med sig den eller? Bara idag har jag typ fått 4 meddelanden, jag klagar inte men bli inte sur på mig ifall jag är seg på att svara eller inte svarar alls. Använder min kik för att hålla kontakten med folk som jag själv har bett lägga till mig.

Nu ska jag hoppa i duschen, spanar kanske in med ett till inlägg före jag lägger mig men jag lovar inget. Är lite trött och seg så det blir nog twitter och instagram modet istället för bloggen. Sen får jag inte heller glömma att spela songpop innan jag somnar, om ni inte har listat ut det än så är det mitt favoritspel just nu. Det är fett kul, grejen är bara den att jag har nått gränsen för antal personer som man kan spela mot så jag är inte säker på att det går lägga till mig längre. Men som jag skrev för några dagar sen är det ändå ingen som vinner över mig på "modern rap" förutom min kusse och en tjej som är duktig på allt verkar det som. Må bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback