Lördag

Shossan! Jag är på väg hem från träning, lyssnar på musik och har inte så mycket för mig så varför inte blogga. Jag skulle ju åka hem till en tjejkompis idag, men jag vet inte om det blir av. Jag är för trött, har bara sovit i 4 timmar i natt och sen tog träningen på alla mina krafter. Får se om jag pallar, vi hade ändå tänkt ses vid fem tiden så jag kanske hinner vila tills dess. Annars har jag en back-up plan och det är att chilla med mina kusiner. Något jag inte får missa ikväll är i alla fall matchen mellan PSG och Barcelona, den börjar 19:45 på TV4Sport. Jag har inte så mycket mer att uppdatera er om faktiskt, är snart hemma och just nu lyssnar jag på Read Between The Lines. Fan vad jag ska käka ihjäl mig när jag kommer hem, är galet hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback