Måndag, ny vecka!

Nu är Måndagen här, en ny vecka som jag verkligen ser fram emot. Den här veckan kommer att bli grym! De flesta av mina läsare börjar säkert skolan idag eller hur? Shit vad jag saknar den där känslan: Första dagen efter sommarlovet. Jag skrev det som status på min personliga facebook igår kväll och den fick några likes så jag antar att många känner som jag. Ni vet när man har stått framför spegeln hela dagen före skolstarten bara för att välja kläder haha! Vilka tider... Ska fan ta och käka nu, är galet hungrig. Ta hand om er och må bäst så checkar jag in här lite senare, ingen stress. Kärlek o respekt!


Kommentarer
» K

Hej Bryan! Har du någon mailadress? Skulle vilja fråga dig en sak, (fast vill inte att alla ska kunna se, och Nej det är ingen ''är du singel'' fråga eller liknande) haha!! Eller om du skulle kunna maila mig? Jätte tacksam för svaar :D Kram!
(du behöver inte godkänna den här komentaren hahah!)

2012-08-20 // 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback