Nattinlägg

Shosho bloggen! Här kommer ett nattinlägg och en snabb update. Jag softar och tar det lugnt med syrran, vi har kollat på basketmatchen för damer mellan USA och Tjeckien. Nu kollar vi på Rocky 4 som går på TV3, om inte jag har blivit hypad och peppad haha! Gjorde nyss 50 push-ups, man blir ju så motiverad av Rocky filmerna. Ville bara kasta in ett snabbt inlägg före jag lägger mig så att ni som är uppe har något att läsa. Samtidigt som jag kollar på filmen håller jag också på med min iPhone. Chattar på kik och checkar läget på instagram samt twitter. En tjej som jag inte känner skrev till mig på kik och sa att hon hade sett mig på Drake's konsert. Hon skrev att hon inte hade någon aning om att jag var så känd, då svarade jag med att säga lugn, jag är inte känd... Då kontrade hon med att skriva: TeamBryanMassa, nej inte känd alls... Haha där fick hon mig faktiskt, godnatt på er alla sen när jag somnar. Sov gott och dröm sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback