Prenumeranter

Vad händer om jag klickar på "tillåt prenumeranter"? Jag fattar ju själv att folk kommer kunna följa mig på min personliga facebook, men kommer de som prenumererar att se allting precis som mina vänner eller? Kan någon droppa en kommentar och förklara exakt hur det fungerar. Jag funderar på att tillåta men jag får se. Jag har liksom en fan page där man kan följa mig. Jag kan inte ha allting öppet om ni förstår vad jag menar haha, min personliga facebook måste ju kunna få vara lite privat i alla fall. Vill man följa mig kan man som sagt göra det på min fan page eller på twitter och instagram. Självklart här på bloggen också! Men let me know vad som menas med prenumeranter så ska jag tänka på saken. Peace!


Kommentarer
» Anonym

Dom ser allt som är "offentligt" dvs dom kommer ej att kunna se det du delar med "bara vänner" och du kan själv välja vad dom får se / den som tipsa från början

2012-08-01 // 23:54:06
» Anonym

dom får bara se det det som är "offentligt" i din profil så om du inte har nånting som är offentligt kommer dom inte se nåt / den som tipsa från början

2012-08-01 // 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback