Saknaden är stor..

Hejhej, jag är fett trött så vet inte hur mycket jag pallar skriva... Men vi får se, jag sitter i alla fall i vardagsrummet och bloggar från min iPhone. Pappa sitter också här och pratar i telefon samtidigt som han kollar på tennis för damer i OS. Själv sitter man bara här och äter popcorn som en riktigt tjockis hehe. Nej men helt ärligt, jag har varit fett seg idag. Jag tror allting beror på att jag inte sover bra om nätterna, har ju haft sömn problem de senaste dagarna. Det är dags för mig att vända tillbaka på dygnet men det är inte så enkelt. Saknar en viss person och när jag ligger i sängen eller allmänt är ensam så kan jag inte göra något annat än att tänka på henne. När jag är på träningar eller har sällskap så är det inga problem för då har jag tankarna någon annanstans, men när jag är ensam tänker jag faktiskt på henne. Saknar smsen jag brukade vakna till, saknar tiden vi hade tillsammans, saknar hennes smile.. Men saknaden lär väl försvinna snart, hur som helst så väntar jag till basketmatchen ikväll!! USA mot Nigeria, det kommer att bli krig, missa inte den matchen är allt jag kan säga. Tror att den börjar kvart över elva eller halv tolv. Nu ska jag ta och utklassa alla som utmanat mig på songpop, jag har blivit helt besatt av spelet haha. Ni som är vän med mig på facebook har säkert sett mina rekord på loggen. Det är så kul när folk tror att de kan vinna över mig i "modern rap" haha. Inte nog med att jag alltid svarar rätt, jag gör det oftast på mindre än en sekund! Den ända som är bättre än mig på songpop just nu är min kusin Dylan, han är helt överlägsen. Sanningen är att han leder över mig med 30-16, men jag kommer upp till hans nivå snart hehe. Vi höres senare bloggen, må bäst och ta hand om er. Själv ska jag försöka komma över saknaden, fastän det är svårt så måste jag göra det. Jag kan inte fortsätta så här, jag skiter i allt känns det som.. Pallar typ inte med någon eller något, jag som t.ex brukar klippa mig varannan vecka har inte gjort det på en månad nu. Mitt hår har växt och jag ser ut som en jag vet inte vad haha, nej men seriöst fan det här är inte bra. Tjejer skriver till mig men jag skiter i att svara för jag inte känner för att prata med någon. Jag har varit på det där "lämna mig" modet om ni förstår vad jag menar? Har bara velat vara för mig själv. Det måste ändras nu, jag måste vidare. Fick ett sms av henne idag där hon skrev att hon saknar mig så mycket att det svider, det är samma med mig men jag smsade inte något tillbaka. Vi kommer inte kunna vara med varandra och det är bara acceptera läget. Varför vill jag inte ta upp här på bloggen, vi båda vet sanningen och det räcker, alla behöver inte veta. Fast det bästa är att vi släpper taget helt nu, det är ingen idé att smsa varandra fram och tillbaka om man vi inte kan ses, det blir bara ännu jobbigare. Så nu måste jag försöka blicka framåt, släppa taget och blicka framåt. Kärlek och respekt!!


Kommentarer
» ....

vet du varför jag började läsa din blogg? Du påminner så mkt om mig, hähä lr du typ tänker likadant, och känns som att du skriver ner de jag tänker, låtarna, dina tankar kring kärlek osv... venne men jag förstår hur du menar och tycker du e tung. blicka framåt om blicken bakåt nt funkar. Inget man kan göra åt saken, jag menar if it's meant to be then it WILL be, så ha ba tålamod, kärleken kmr checka in snaaaaart skall du se :) ta hand om dig gubben!

2012-08-03 // 05:03:53
» Anonym

känner likadant, saknar honom så det svider, men det går bara inte...

2012-08-04 // 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback