Skön match, skön vinst!

Shoo bloggen, spanar in direkt från min iPhone. Sitter på bussen från Sundsvall på väg hem till Stockholm. Det är inte många timmar kvar tills vi är framme så varför inte uppdatera er en snabbis. Spelade ju match i Sundsvall med AIK U21 idag och det gick riktigt bra, vi vann med 2-0 och gjorde en grym instats. Själv gjorde jag inget mål men jag var fett nära med en nick som jag hade efter ungefär en kvart spelad. Jag spelade däremot fram till vårat ledningsmål i den andra halvleken så jag är nöjd. Förutom det så kom jag in riktigt bra i matchen, första gången på väldigt länge måste jag säga. Senast jag kände så här var när jag spelade i Väsby United förra året. Fick många bollar att jobba på min högerkant vilket jag älskar, kom till mycket chanser och skapade många lägen. Som jag skrev på twitter och min fan page var det här min bästa match på säsongen sett till min prestation. Vänster backen som jag hade på min kant spelade sin första match för GIF Sundsval idag, min kompis sa att de värvade honom för typ en mille. Om jag klarade mig så här bra mot honom som ska spela i Allsvenskan så vet jag i alla fall att jag håller den nivån. Jag menar, jag kom runt honom hela tiden och fick honom att ta ett gult kort tillslut haha. När han tacklade mig utanför straffområdet sa frågade jag honom varför han drar i mig hela tiden. Då svarade han att han måste göra det när han inte hänger med hehe. Före jag avslutar det här inlägget måste jag ge en stor hälsning till alla mina fans i Sundsvall, ni är fett med tunga. Det första som hände när jag tog en sväng förbi stan med grabbarna var att ett gäng killar kom fram och ville ta kort. På matchen var det också ett gäng på typ 10-15 pers som kom och kollade, det uppskattas som fan. Erat stöd är kärlek för mig, kul var det också att några ville fota i spelaringången efter matchen hehe. Jag ska försöka sova lite grann på bussen nu, om mindre än tio timmar sitter jag på flyget mot Barcelona. Livet leker just nu och jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback