Super Söndag

Shoossan! Idag har det bara varit chill mode hela dagen och så kommer kvällen också att vara. Satt och kollade på Premier League under dagen och jag måste säga att Manchester City's match mot Southampton var otrolig! Senare på kvällen tänker jag se på mera fotboll fast då blir det Spanska La Liga och Real Madrid mot Valencia, fan vad jag har saknat att se Cristiano Ronaldo spela fotboll. Killen är ett geni på plan så det ska bli kul, efter det spelar Barcelona mot Real Sociedad. Om jag hinner och det inte blir alldeles för sent tänker jag avsluta Söndagen och hela den här veckan med en film. Som ni själva ser på bilden har jag varit och handlat på Willys så det finns gott om läsk och goda saker man kan smaska i sig! Det spöregnar som fan ute, snacka om filmväder. Om du vill komma över så smsa mig, haha jag skämtar bara... Ta hand om er och må bäst!

Kommentarer
» Din Wifey

Åååh varje gång jag ska till stan så fixar jag mig för att se bra ut om jag ser dig. sen när jag checkar din blogg för att se om du va i stan så är det i princip alla gånger jag är där. Men du är inte där jag är, vill bara se dig in real life!!

2012-08-20 // 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback