Tog bort 300 pers på 3 timmar!

Åh vad skönt, äntligen är jag klar efter tre långa timmar. Om ni läste mitt förra inlägg vet ni vad jag syftar på. Har suttit och raderat vänner på facebook vilket var sjukt jobbigt. Det tog sån tid men det var värt varje minut för nu kan jag både ta emot och skicka vänförfrågningar. Förut gick det inte, när man skulle lägga till mig kom det upp ett fönster där det stod att jag hade för många vänner, och när jag ville lägga till någon stod det samma sak. Men nu funkar allting perfekt eftersom jag har testat lägga till tre nya vänner från Nike och Kingsize! Egentligen ska det ju inte vara någon big deal att lägga till någon på facebook men se hur glad jag är haha. Jag har ju inte kunnat göra det på flera månader, har fått nöja mig med att inboxa med folk utan att ens kunna se deras bilder. När jag inboxa med en tjejkompis till mig för några veckor var hon tvungen att öppna hennes album åt mig för att hennes bilder endast visades för hennes vänner. Små saker men ändå fett irriterande så jag är fett glad över att problemet är löst. Från och med nu kommer jag vara noggrann när jag lägger till folk och accepterar vänförfrågningar för jag vill inte hamna i samma situation igen. Tro mig det är jobbigt som fan, när jag var i stan och skulle få min nya t-shirt, ni vet den med mitt tryck på.. Då sa killen att vi borde adda varandra på facebook, så jag fick stå och förklara att min vänlista är full haha. Det kan låta drygt, det kan låta som att jag inte vill adda, förstår ni hur jag tänker? Men så är eller var det ju inte, sanningen var den att jag behövde ta bort 300 pers. Nu är det som sagt i alla fall löst och det är superskönt. Om jag hamnar i en liknande situation då jag måste adda någon direkt på plats så kan jag göra det. Jag behöver inte logga in för att ta bort någon först för fixa plats åt en annan. Det är verkligen riktigt skönt att det är löst nu, inte för att jag kommer börja hänga sönder på facebook men för att jag nu kan lägga till nära och kära. Jag är ledsen om jag tog bort dig, jag är också ledsen om du har skickat en vänförfrågan utan att få ett "ja" men framöver kommer jag vara noggrann. Kom dock ihåg att du jätte gärna får joina min fan page: Facebook.com/BryanMassaFootball. Okej, nu när det är sagt så är det slut snackat om fejjan. Behöver sova nu, har en lång dag framför mig imorgon. Godnatt på er alla söta och sköna läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback