Tråååk väder

Vad ska man säga... Sommaren är typ slut va? Tror inte att det blir några soliga dagar framöver om jag ska vara helt ärlig, det är heller inget snack om att det här har varit den sämsta sommaren på länge vädermässigt. Jag har knappt badat, helt sjukt fan. Det är många som tycker att vädret har varit okej men jag håller inte med, det har varit keeefft! På sommaren ska det vara klarblå himmel och sol that's it. Idag har det regnat under hela kvällen, lite mysigt är det ändå. Man får lust att softa med en sötis och kolla på film hehe, fast de riktiga mystiderna börjar om ungefär 2 månader när vintern närmar sig. Då blir det ju mörkt redan vid klockan fyra på dagen, ingen har lust att vara ute så då är det bara chillmodet som gäller, rätta mig om jag har fel haha!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback