3 pass idag!

Shoo! Jag är helt slut, duschade precis och ska typ lägga mig i sängen vilket sekund som helst.
Vi hade en träning klockan 8 på morgonen idag som innehöll mycket spring och koordination.
Det var riktigt jobbigt ska ni veta, men vem sa att det skulle vara lätt? Vi tränade igen under dagen.
Då var det mer fotboll, passningsövningar och match med "one touch finish" som de kallar det.

Efter middagen drog jag till gymmet för att köra individuellt och få in ett tredje pass för dagen.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg är gymmet skitstort, och idag var det fullpackat på gymmet.
Men det var nice, jag menar det skadar ju inte när man ser snygga tjejer stretcha liksom haha.
Driver lite med er, fast det är verkligen nice här. Vi bor och käkar på ett världskänt universitet.
Den tredje största universitetet i Europa, alla förutsättningar för att lyckas finns liksom här.
Fotboll, cricket och rugbyplaner, simhallar och gym... You name it, allt finns här.
Igår såg jag fullt med cheerleaders när jag skulle käka, haha det är som på tv.

Men nu ska jag fan ta och lägga mig, jag är sjukt trött.
På tal om igår så skypade jag med en tjejkompis, sen addade vi varandra på ett spel.
Quizme heter appen och man spelar mot varandra, det går ut på att få så många rätt som möjligt.
Alltså det är frågor man svarar på, det finns olika kategorier man kan välja bland som t.ex. Historia.
Jag vann tre gånger i rad men sen vann hon över mig nästan hela tiden, ikväll blir det revansch gumman!

Kommentarer
» Anonym

va heter du på skype ?

2012-02-21 // 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback