Åker till Liverpool imorgon

Här har ni en bild på mig när jag genomförde medicinska tester med fyscoachen Glyn Davys.
Jag antar att ni redan har sett bilden eftersom Nike Academy laddade upp den på facebook.
Även jag postade upp bilden på min fan page där jag får mer och mer följare varje dag!
På instagram är det också folk som följer mig, gillar mina bilder och kommentarer.
Om du inte har iPhone eller appen kan du klicka på länken instagr.am/p/HHRbb.
Handen på hjärtat, jag uppskattar erat stöd så otroligt mycket! Det är kärlek.

Men nu kallar sängen, jag är verkligen fett med trött så jag ska ta och lägga mig faktiskt.
Imorgon bär det sig av till Liverpool för att se på FA Cup matchen mellan Everton mot Blackpool.
Det lär bli ett grymt bra tryck på Goodison Park, shit vad jag längtar och ser fram emot det!!

Kommentarer
» Anthon

gör ett videoinlägg Bryan! När ska du spela din första match?

2012-02-18 // 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback