Direkt från England!

Jag var ju rätt osäker på om jag skulle kunna blogga här i England men det går går bra.
Jag menar det funkar, det finns tid över för det och jag har precis fixat wifi i mitt rum!

Vill ni följa min resa i akademin och veta hur det går för mig se då till att följa mig överallt.
Twitter, fan pagen, här på bloggen... Överallt! Har du några frågor så droppa en kommentar.
Nu ska jag hoppa i duschen, jag har varit på gymmet och genomfört medicinska tester.
Det gick skitbra och jag måste säga att gymmet är sjukt stort, största jag sett!

Kommentarer
» Anthon

Bryan, du lever verkligen i en dröm och du motiverar mig att jobba hårdare!

2012-02-17 // 16:52:19
» Ludwinho

tjena bryan, vill börja med att säga att du är min största idol!! kung är du, KUNG ÄR DU. men nu till frågan om du spelar bra men ändå inte blir upp plockad av något lag kan du då spela kvar i nike academy alltså få ett kontrakt med dom? :P

2012-02-17 // 17:32:51
» semir

Bryan du borde lägga upp din spellista på spotify elr typ skriva upp vilka låtar du har på din mp3 haha, du lägger alltid upp skitsköna låtar =)

2012-02-17 // 18:43:00
» daniel

Gör en film med din iphone där vi får se era lokaler och planer ni tränar i!

2012-02-17 // 19:14:00
» diana

kärlek till dig bryan!! lycka till<3

2012-02-17 // 20:31:45
» Anonym

Bäst är du !! Vi älskar dig bryan.

Lycka till

2012-02-17 // 21:05:48
» Sabina

Världens bästa Bryan <3

2012-02-17 // 21:20:34
» DS

härligt att du hinner blogga:)! kör på nu!

2012-02-17 // 21:34:16
» killensomkanallt

Tja Bryan Massa!



Har sedan flera decennium tillbaka, låt oss gå tillbaka till Playahead-tiden haft ögonen för dig! No homo.

Ja, om jag vill minnas rätt var du under samma namn som bloggen, Mulattobee!

Någonting jag fann intressant var ju till en början att du verkade vara en härlig prick, och det gick med tiden att jag började kolla upp dig.

Mot senare tid fick man syn på den här bloggen, och ja, man kan väl lätt säga att jag har haft ögonen på dig ända sen scratch! Och det du gör just nu är nog allas dröm att uppnå, oavsett om man nu blir professionell spelare eller inte så är det ju självklart ett minne för livet.



Vad jag skulle önska kanske från dig, vore om du kunde göra en kort biografi om dig och ditt steg redan från början!



Det vore kul!



Ha det gott!

2012-02-18 // 04:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback