Fantastisk dag!

Idag har jag varit och kollat på matchen mellan Everton mot Blackpool på Goodison Park!
Det var en 2 timmars bilresa men helt klart värt det, helt sjukt vilken stämning det var.
Engelsk fotboll är bäst, det är så mycket passion både på och utanför planen ska ni veta.
Det var verkligen en grym upplevelse och erfarenhet att se matchen live och direkt på plats.

Jag åkte och såg på matchen med tränaren Jimmy, inte med hela laget om ni nu tror det.
Extra nice var det ju eftersom vi hade VIP platser, vi satt liksom med familj och vänner till spelarna.
Everton legenden Duncan Ferguson satt vid oss, Wayne Ronney vid min högra sida och Pienaar framför mig.
Jag ville gå fram till de och fråga om kort men samtidigt var vi på VIP sektionen så det gick liksom inte.
Men smidig som jag är lyckades jag ta ett kort på Steven Pienaar som satt och chillade lite lätt med sin tjej.
Han kunde inte vara med och spela eftersom han redan har medverkat i FA Cupen i år med Tottenham.
Men vill ni se bilden som jag tog på honom så hittar ni den på min fan page eller twitter.

På tal om min fan page så vill jag passa på att ge alla som följer mig där en stor shoutout!
Ni är verkligen fett med tunga, så fort jag laddar upp en bild får den 200/300 likes dierkt.

Men för att komma till punkt ska ni veta att jag lever min dröm just nu, helt sjukt.
Varje natt lägger jag mig med ett léende på läpparna, jag njuter och lever för varje dag!

Kommentarer
» Trogen Läsare

Riktigt skönt att höra B! Som en trogen läsare, så känner jag glädjen ända hit till Sverige! Så hårt som du har kämpat, så får du utdelning nu! Vill också säga TACK till att du delar med dig av ditt spännande liv! Väcker inspiration hos många! Keep it up

2012-02-19 // 01:27:16
» damn

ouuuf vem är snyggingen brevid dig? INFO plz!

2012-02-19 // 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback