Hej då.

Idag har jag uppdaterat bloggen som aldrig förr med inlägg efter inlägg!
Men nu är det slut på det roliga tänkte jag skriva för det bär sig av mot England.
Om bara några timmar sitter jag i taxin på väg till Arlanda, lyfter runt halv 07:30.

Som jag har sagt i mitt tidigare videoinlägg kommer jag nog inte att blogga där borta.
Men något som kan vara kul är att gå tillbaka i arkivet och läsa mina äldre inlägg.
Jag kommer förmodligen att twittra så se till att ni följer mig på twitter om ni vill.
Samma sak gäller min fan page då jag lär uppdatera den dag för dag!

Jag kommer att sakna alla mina söta och sköna läsare, men jag måste göra det här.
Jag har tränat och väntat på en chans som denna jätte länge, det känns som att tiden är inne nu.
Före jag avslutar inlägget vill jag bara tacka er alla som visat och gett mig stöd på alla olika sätt och vis.
Ni har ingen aning om hur mycket det betyder för mig, mina bröder och systrar! Ta hand om er så hörs vi.
Kärlek & Respekt.

Kommentarer
» Anonym

Lycka till!

2012-02-16 // 08:14:41
» sandra

Förra gången du var i england önskade jag dig lycka till, och de gör jag även denna gång. Hoppas på stora framgångar för dig bryan. Kärlek <3:)

2012-02-16 // 21:07:24
» steff

Lycka till Bryan! I wish you the best

2012-02-16 // 22:42:22
» Anonym

fan vad sexig du skulle vara utan dom där stjärnorna och texten det blir för mycket :(

2012-02-16 // 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback