Jag är tillbaka!

Shoo på er alla söta och sköna läsare, jag hoppas att ni har saknat mig lite grann för jag har saknat er!
Jag som alltid brukar spana in med minst ett inlägg varje dag tog en lång veckas paus från bloggen.

Men som sagt, nu är jag tillbaka och kör på som vanligt. De flesta vet väl vart jag har varit?
Om inte, så kan jag säga direkt att jag var i Uddevalla hela förra veckan och provspelade med LSK.
Det var fett med nice och jag hade tänkt skriva ett inlägg om min vecka där lite senare idag.
Pallar ni inte vänta så kan ni läsa två artiklar som fotbollstransfer skrivit här och här.

Thank God it's Monday för ni vet vad det innebär och vad jag alltid brukar säga right?
En helt ny vecka med nya möjligheter, make the most of it!

Kommentarer
» Anthon

varför kunde du inte sagt att du va i uddevalla innan du kom hem? bor ju typ 3-4 mil därifrån, vill ju så gärna träffa min favorit motivation spelare!!

2012-02-13 // 15:16:46
» lovisa

hej, kollade igenom när du svarade på en frågestund från förut. Någon tjej sa att hon hade gått ner i vikt och börjat sköta sitt hår osv, hon hade blivit motiverad av din video. Vad heter videon? kan du länka?:) grym blogg och snygg kille !

2012-02-13 // 17:09:18
» Anonym

bryan? va du inte i göteborg

2012-02-13 // 21:32:27
» Anonym

Saknat dig Bryaaaan -!!

2012-02-14 // 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback