Jag lever drömmen just nu

Shoo bloggen! Jag hann eller orkade inte blogga något igår eftersom jag var alldeles för trött.
Vi spelade ju match borta mot Brentford och när vi kom tillbaka var jag helt off.
Inte nog med att jag inte hade några krafter för att uppdatera bloggen, jag var upptagen.
Visst har jag fritid men inte lika mycket som när jag är hemma om ni förstår vad jag menar.
När vi kom hem från matchen igår kväll så hade vi en kort matchanalys där vi prata om matchen.
Senare på kvällen var det simning så jag hoppas ni förstår att jag inte alltid kan uppdatera här.

Just därför är det bäst att ni följer mig på twitter och min fan page om ni inte redan gör det!
Imorse hade vi ett långt möte, över en timme! Efter det hade vi ett gympass och sen lunch.
Fotbollsmässigt är det så mycket som är annorlunda här i England till skillnad från Sverige.
Både på och utanför plan, det är så otroligt mycket nytt jag lär mig här borta varje dag.

Jag kom precis tillbaka från middagen, hade tänkt dricka min powerade nu och softa lite.
Men jag spanar in senare, ha det bäst... Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare!

Kommentarer
» D

Gör videoinlägg Bryan!!

2012-02-23 // 22:27:33
» Dedic

bryan siigna gnaget!! vi behöver en forward som kan göra måååål!!!

2012-02-24 // 13:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback