Mycket på en och samma gång

Jag har sett att det är några stycken som har kommenterat och undrat om jag ska till Uganda.
För det var ju planerat att jag skulle åka i slutet av Februari men nu skjuter vi upp det tills senare.
Farsan pratade med fotbollsförbundet i Uganda igår när jag berättade för honom om England.
De blev ledsna eftersom alla papper i Uganda nästan var färdiga och nyhetskanaler hade förberett sig.
Jag tror inte vissa av er fattar riktigt men i Uganda kommer jag typ att bli behandlad som en riktig star!
Men självklart blev de samtidigt otroligt glada för min skull och önskade mig ett stort lycka till i England.
På tal om England blev jag intervjuad av Fotbolltransfers imorse, vill ni läsa artikeln kan ni göra det här.

Som rubriken lyder är det mycket som händer på en och samma gång just nu, det är helt sjukt.
Men jag gillar läget, hellre att det händer en massa saker än att allt står stilla och det inte händer något.
Det kan låta lite konstigt men jag gillar att vara upptagen, ibland kan jag hata att ha mycket fritid över.

Min syster kom precis så jag tar och avslutar inlägget, jag kan ju inte sitta och skriva som en robot 24/7.
Haha lite social får jag vara, vi har en del att snacka om med tanke på att hon också åker iväg snart.
Hon ska till New York så jag måste visa henne en snapback jag vill att hon köper till mig där borta!

Kommentarer
» Anthon

vart har du köpt den stereon du har bakom dig på byrån?

2012-02-15 // 20:15:07
» Jessica

bryan!! ja är så glad för din skull. Önskar dig all lycka <3 <3

2012-02-15 // 22:06:50
» Jessica

bryan!! ja är så glad för din skull. Önskar dig all lycka <3 <3

2012-02-15 // 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback